Чим завершиться для російського автопрому співпраця з Китаєм. Офіційний наказ
Причину позначено розпливчасто — ризики, пов’язані з геополітичною обстановкою. Хоча для Європи та Таїланду таких ризиків не має. А якщо вже існують якісь виробництва, то їхню діяльність за кордоном просять обмежити складанням з деталей, що постачаються з КНР. Це звичить як вирок для російського автопрому, якому вказали місце — бути лише складальним виробництвом, який у будь-який момент може припинитися за бажанням китайської сторони. Ось і все.
А тим часом, Geely, другий за обсягом продажу автовиробник Китаю, вибирає локацію для будівництва заводу в Європі. А компанія Leapmotor вирішила співпрацювати зі Stellantis, який пообіцяв вивести китайців на європейський ринок. На початку року інсайдери говорили про локалізацію Leapmotor на фабриці FIAT Mirafiori у Турині.
Поиск
Подобные статьи
Головні прем’єри Парижського автосалону. Бал реінкарнацій
Отже, Париж є домашнім автосалоном для французь...Castrol стає офіційним партнером NBA та WNBA
«Castrol і NBA зустрічаються на вершині успіху»...«Перекупи» знайшли рішення, як обійти великі податки при продажі авто
Як уже повідомляв AUTO-Consulting, 1 жовтня Уря...В Україні стали відомі обсяги переведених цьогоріч на газ автівок
У Головному сервісному центрі МВС нагадують: ав...Renault представив 4 унікальні колаборації з нагоди дебюту Renault 4 E-Tech
Renault націлена на 4 напрямки на Паризькому ав...