Skoda збільшує світові продажі в 1-му півріччі 2024 р.
Позитивна динаміка операційного прибутку значною мірою пояснюється кращим асортиментом проданих автомобілів та послідовним впровадженням програми Next Level Efficiency+. Збільшення грошового потоку відбувається завдяки більшому операційному прибутку та покращенню оборотного капіталу. З січня по червень автовиробник поставив 448 600 автомобілів, що на 3,8% більше, ніж за той же період минулого року. Octavia знову стала бестселером бренду, її постачання зросли на 24,1%, а електричний Enyaq залишається одним із найбільш продаваних BEV на ключових ринках, таких як Німеччина. За останні місяці Škoda суттєво оновила своє широке портфоліо, включаючи ефективні моделі ICE, а також гібриди, що підключаються до електромережі, м’які гібриди та повністю електричні моделі. Вперше Škoda піднялася на четверту позицію в європейських реєстраціях, доводячи, що цей збалансований підхід резонує з клієнтами. Цієї осені Škoda Auto представить повністю електричну модель Elroq у категорії компактних SUV, найбільшому підсегменті в Європі за обсягом.
Клаус Целлмер, генеральний директор Škoda Auto, каже: «Škoda Auto входить у другу половину року з великим імпульсом, ніж у перші шість місяців. Я вдячний за те, як клієнти реагують на найрізноманітнішу та оновлену лінійку продуктів у нашій історії, оскільки ми готуємося до подальшого розширення асортименту електричних двигунів цього жовтня, представивши компактний позашляховик Škoda Elroq. Наші працівники наполегливо працюють над тим, щоб зробити нашу компанію ще більш конкурентоспроможною, що відображено в рентабельності продажів у розмірі 8,4%, відповідно до наших цілей. Попри те, що ми продовжуємо стежити за новими викликами на цьому динамічному ринку, наші результати за перше півріччя дозволяють нам бути обережним оптимістом і рухатися вперед із цілком обґрунтованою впевненістю».
Хольгер Петерс, член правління Škoda Auto напрямку фінансів, ІТ та юридичних питань, коментує: «Фінансові результати за перше півріччя доводять, що ми знаходимось на правильному шляху, щоб скерувати наш бренд через цю трансформацію галузі. Ми покращили всі наші ключові фінансові показники, включаючи значний чистий грошовий потік в результаті збільшення операційного прибутку та оборотного капіталу, що дозволяє нам постійно узгоджувати загальну позицію Škoda на ринку з майбутніми вимогами та стабільно фінансувати сталий розвиток наших продуктів, виробничих майданчиків та процеси цифровізації. Послідовно впроваджуючи нашу програму Next Level Efficiency+, ми прагнемо підтримувати нашу прибутковість вище 8% у найближчому майбутньому. З цією метою ми продовжуватимемо суворо дотримуватись заходів ефективності, використовувати синергію в рамках Brand Group Core та інвестувати в орієнтовані на майбутнє сфери, такі як просування впровадження штучного інтелекту в процеси нашої компанії. Ми маємо намір використовувати нашу нинішню сильну позицію для подальшої перспективи нашої компанії».
Мартін Ян, член правління Škoda Auto з продажів і маркетингу, додає: «Нещодавно ми вперше в історії зайняли четверте місце в європейських реєстраціях. Цьому великому досягненню сприяли наше збалансоване та оновлене портфоліо, наша успішна рекламна кампанія та особливо наші віддані партнери-дилери, які зробили цей успіх можливим. Крім того, ми постійно працюємо над покращенням шляху клієнта. Наприклад, нещодавно успішно запустили новий додаток MyŠkoda з розширеною функціональністю – всередині та зовні автомобіля».
Сильні фінансові показники та орієнтація на бажання клієнтів
У перші шість місяців 2024 року Škoda Auto продемонструвала значну фінансову силу. Операційний прибуток зріс до 1,149 мільярда євро (+26,1%), а рентабельність продажів зросла до 8,4% (перше півріччя 2023 року: 6,6%). Ключем до цього успіху є найповніша лінійка продуктів в історії бренду, яка поєднує найкраще з обох світів. Це сприяло збільшенню поставок 448 600 автомобілів у всьому світі на 3,8% порівняно з минулим роком.
У перші шість місяців були представлені новітні покоління Superb і Kodiaq, а також оновлені версії Scala, Octavia і Kamiq. Одним із головних факторів є Octavia, модель-бестселер, постачання якої клієнтам зросли на 24,1% порівняно з минулим роком.
Стратегія Škoda зосереджена на задоволенні побажань клієнтів. Завдяки своєму найширшому та наймолодшому портфоліо моделей бренд пропонує сучасні ДВС, м’які гібридні силові агрегати, гібридний силовий агрегат нового покоління, який збільшив запас ходу Superb і Kodiaq виключно на електриці до понад 100 км, а також повністю електричні варіанти.
Історична віха: Škoda Auto є четвертим найбільш продаваним брендом у Європі
У рамках своєї стратегії наступного рівня 2030, Škoda Auto поставила перед собою амбітну мету увійти до п’ятірки найбільш продаваних брендів у Європі. Перевищивши цю мету, у першій половині 2024 року Škoda досягла найкращої позиції на європейському ринку та наразі є четвертим найбільш продаваним брендом за реєстраціями в Європі.
Цей успіх можна пояснити послідовним фокусуванням на конкретних потребах клієнтів у кожному регіоні. Найефективнішими ринками були Німеччина (91 100 автомобілів; +13 800), Польща (31 500; +4 300), Франція (21 500; +3 800) і Велика Британія (37 600; +3 400). Значного зростання було досягнуто в країнах Південної Європи, таких як Хорватія (5500; +2100), Іспанії (17500; +1900) та Італії (19300; +1800). Туреччина (18 800; +1 300) також зафіксувала помітне зростання.
Рекордні результати в Німеччині
Поставки автомобілів Škoda клієнтам у Німеччині зросли на 17,8% у першій половині 2024 року, зміцнивши Німеччину як найбільший світовий ринок бренду. Вперше Škoda піднялася на четверте місце в Німеччині, досягнувши частки ринку в 6,2%, що є солідним результатом на цьому висококонкурентному ринку. Зокрема, на статистику позитивно вплинули поставки в червні, коли Škoda посіла друге місце за реєстраціями, встановивши ще один історичний максимум. Інші значні ринки з погляду постачання за перші шість місяців включають Чехію (41 300 автомобілів), Великобританію (37 600), Польщу (31 500) і Францію (21 500).
Результати на ринку України
Škoda входить у ТОП-5 лідерів ринку продажів нових легкових автомобілів в Україні за результатами першого півріччя 2024 року та займає 6,3% ринку. Крім того, дві моделі Škoda за підрахунками шести місяців очолюють рейтинги продажів у своєму класі: Octavia займає 56,1% ринку, а Scala – 36%.
Продовження електрифікації та краща доступність: повністю електричний Elroq, новий Enyaq, Škoda Epiq і проєкт «Small BEV»
Škoda Auto збирається розширити свій портфель електромобілів. Цієї осені бренд випустить новий Elroq, компактний позашляховик, орієнтований на найбільший за обсягом підсегмент ринку Європи. Завдяки характерному дизайну, новий позашляховик є першою моделлю Škoda, у якій використано мову дизайну Modern Solid, що ще більше розвиває зовнішній дизайн портфоліо електромобілів Škoda. Завдяки компактним розмірам і запасу ходу понад 560 км (WLTP) автомобіль є ідеальним супутником для повсякденних мандрівників у місті та за його межами.
Цієї весни Škoda представила концепт-кар, який прокладає шлях до ще однієї моделі з шести електромобілів, які бренд планує випустити в найближчі роки: Škoda Epiq, міського кросовера за ціною близько 25 000 євро. Продаж нового Enyaq, наступника першого електричного позашляховика Škoda, заплановано у наступному році. Крім того, у 2027 році Škoda представить невеликий електромобіль, розроблений у рамках Brand Group Core.
Відразу дві нові моделі Skoda отримали п’ять зірок за безпеку Euro NCAP
Поиск
Подобные статьи
В дилерській мережі GM GROUP пропонують сервісне й технічне обслуговування автомобілів усіх марок
Як і будь-якій людині, йому необхідні постійні ...На вихідних пройшов масштабний фестиваль Kyiv Car Fest Vol.4
Парковка біля столичного ТРЦ Retroville на віке...В Україні представлять новий самоскид на базі DONGFENG
Самоскид 10 т/7 м3 на DONGFENG DFH4180B-KN1W-97...На Паризькому Автосалоні 2024 дебютували нові CITROEN С4 та С4 Х
Новий CITROЁN С4 та Новий CITROЁN С4 Х: змінени...Дніпропетровщина отримала ще 5 шкільних автобусів
Машини вітчизняного виробництва — компані...