50 років тому у Львові стартувало виробництво нової моделі мопеду «Верховина»
Головна відмінність від попередніх моделей була в архитектурі, коли паливний бак було розташовано горизонтально — саме таке компанування мали більш дорослі мотоцикли. «Верховина-5» отримала і декор у вигляді хромованих щитків коліс, що до цього не використовувалося у виробництві мопедів. Кермо можна було змінювати по куту нахилу.
ЛМЗ 2.153 «Верховина-5» комплектувалася 2-тактним двигуном Ш-57 (виробництва Ковровського та Шауляйського заводів), робочий об’єм циліндра — 49,8 см3; максимальна потужність двигуна – 2,2 л. с.
Загальний обсяг виробництва: близько 420 тис. одиниць.
Цікавий факт, що за 2 роки виробництва, «Верховина-5» встигла тричі змінити зовнішній дизайн.
А ще розроблялася і її модифікація «Верховина-5 Турист», яку не встигли запустити у серію.
Побачити, як проходив запуск виробництва Верховина-5 — можна у цьому відео:
Більше фактів і даних про Верховина-5
Поиск
Подобные статьи
З 1 січня 2024 року в Україні зміняться суми збору в пенсійний фонд при першій реєстрації авто
В Україні підвищили штрафи за керування авто бе...Кросовер DS 7 та седан DS 9 – офіційні автомобілі «Тижня моди в Парижі»
Календар заходу «Тижні моди в Парижі» почався у...5 причин чому Peugeot 408 – це непересічний автомобіль
Дизайн Peugeot 408 ламає стереотипи, вирізняєть...Яким був Львівський мотозавод у 1964 році. Архівні кадри
Як працював завод ЛЗМ, яку техніку там вироблял...На яких автобусах їздили в українських містах у 20-30-і роках
Почнемо зі Львова, де їздили ось такі яскраві &...