50 років тому у Львові стартувало виробництво нової моделі мопеду «Верховина»
Головна відмінність від попередніх моделей була в архитектурі, коли паливний бак було розташовано горизонтально — саме таке компанування мали більш дорослі мотоцикли. «Верховина-5» отримала і декор у вигляді хромованих щитків коліс, що до цього не використовувалося у виробництві мопедів. Кермо можна було змінювати по куту нахилу.
ЛМЗ 2.153 «Верховина-5» комплектувалася 2-тактним двигуном Ш-57 (виробництва Ковровського та Шауляйського заводів), робочий об’єм циліндра — 49,8 см3; максимальна потужність двигуна – 2,2 л. с.
Загальний обсяг виробництва: близько 420 тис. одиниць.
Цікавий факт, що за 2 роки виробництва, «Верховина-5» встигла тричі змінити зовнішній дизайн.
А ще розроблялася і її модифікація «Верховина-5 Турист», яку не встигли запустити у серію.
Побачити, як проходив запуск виробництва Верховина-5 — можна у цьому відео:
Більше фактів і даних про Верховина-5
Поиск
Подобные статьи
MAN запустив у виробництво останнє покоління дизельних двигунів. Далі тільки електрика
Генеральний директор MAN Олександр Власкамп зая...Який зараз вигляд має автопарк ЗСУ: мотоцикли, багі, бронемашини, MRAP
За інформацією Головного управління забезпеченн...Новий автобус «Історик» був розроблений та випускається в Сумах
Виробництво нового шкільного автобусу організов...Із заводу KIA вкрали 900 двигунів
Виявити нестачу такої великої кількості виробів...Toyota планує представити компактний Land Cruiser Mini
Відомо, що компактний кросовер матиме довжину б...