50 років тому у Львові стартувало виробництво нової моделі мопеду «Верховина»
Головна відмінність від попередніх моделей була в архитектурі, коли паливний бак було розташовано горизонтально — саме таке компанування мали більш дорослі мотоцикли. «Верховина-5» отримала і декор у вигляді хромованих щитків коліс, що до цього не використовувалося у виробництві мопедів. Кермо можна було змінювати по куту нахилу.
ЛМЗ 2.153 «Верховина-5» комплектувалася 2-тактним двигуном Ш-57 (виробництва Ковровського та Шауляйського заводів), робочий об’єм циліндра — 49,8 см3; максимальна потужність двигуна – 2,2 л. с.
Загальний обсяг виробництва: близько 420 тис. одиниць.
Цікавий факт, що за 2 роки виробництва, «Верховина-5» встигла тричі змінити зовнішній дизайн.
А ще розроблялася і її модифікація «Верховина-5 Турист», яку не встигли запустити у серію.
Побачити, як проходив запуск виробництва Верховина-5 — можна у цьому відео:
Більше фактів і даних про Верховина-5
Поиск
Подобные статьи
Електричний Lotus Emeya зможе розігнатися до 100 кмгод за 2,7 с
Свою третю електричну модель Lotus належить до ...За 2024 рік 204 тис. громадян вперше отримали водійські посвідчення
Для цього необхідно виконати кілька важливих кр...Новий Nissan Qashqai отримав нагороду «Лідер ціни та якості»
Nissan Qashqai e-Power: електромобіль, який не ...В Україні офіційно стартували продажі нових Renault Duster і Renault Taliant
Оберіть модель автомобіля, місто, зручний час д...Як головні автомобільні оператори пережили третій рік війни. Статистика по дистрибьюторах
Про головні тренди 2024 року AUTO-Consulting вж...