55 років тому у Львові вперше запровадили бренд «Верховина» на серійних мопедах

by / Воскресенье, 23 Март 2025 / Published in Автоновости

Спеціально під виробництво Верховина-3 завод було реконструйовано і збільшено його річну потужність.
Читачі нашого сайту мають змогу побачити архівні кадри, як відбувалося виробництво «Верховина-3» в ті роки.

Мопед «Верховина-3» кардинально відрізнявся від попередніх зразків. І саме він вперше офіційно отримав бренд «Верховина» у серійній продукції. До цього серійні львівські мопеди мали лише числові індекси.

Його особливості: хребтова рама із труби прямокутного перерізу; місткий бак на 5 л колеса 65х405 мм взаємозамінні; підвіска переднього колеса з пружинними телескопічними попередньо стиснутими амортизаторами; фара в подовженому корпусі з покажчиком швидкості та пробігу з приводом від переднього колеса; низьке кермо із дзеркалом заднього виду; гальма барабанного типу; привід переднього гальма правим важелем на кермі, заднього – від педалей; підвіска заднього колеса маятникова на пружинних амортизаторах; сидіння з чохлом зі штучної шкіри та невеликий багажник.

Основні технічні характеристики були такими: габарити — 1770 х 680 х 980 мм; база 1120-1170 мм; дорожній просвіт – 110 мм; вага (суха) — 51 кг; максимальне навантаження — 100 кг; витрата палива на 100 км шляху – 2,0 л; максимальна швидкість — 50 км/год; ємність паливного бака — 5,0 л.

Двигуни: Ш-51К та Ш-52 (виробництва Ковровського та Шауляйського заводів) бензиновий, двотактний, з повітряним охолодженням; робочий об’єм циліндра — 49,8 см3; максимальна потужність двигуна – 2,0 л, паливо — суміш бензину А-72 з олією (у співвідношенні 25:1).,br>

Загальний обсяг виробництва становив 620 тис. одиниць.

Більше інформації про ЛМЗ МП-048 «Верховина-3»

TOP