Home / Автоновости / Які головні електро тренди можна було побачити на виставці Plug in Ukraine у Києві

Які головні електро тренди можна було побачити на виставці Plug in Ukraine у Києві

Отже, головна прем’єра виставки це, безумовно, дві моделі Xiomi. Про них багато чули, вони вже майже рік продаються в Україні, але роздивитися зблизька їх так публічно ще не було змоги. Тепер ми їх побачили. Авто, які створив з нуля виробник електроніки, який миттєво набирав замовлення після дебюту і який вражає своєю потужністю.

Чи є «Електроспектива» в Україні?

І дійсно, Xiaomi SU7 має не тільки вигляд спорт кару, але й обіцяє надпотужний драйв …1548 к.с. потужність електродвигунів! Тільки вдумайтесь в цей показник! Пам’ятаю, як колись 1001 к.с. була у Bugatti Veyron і це здавалося чимось фантастичним, а тут у Xiaomi – 1548 к.с. Не дивно, що розгін до 100 кмч займе лише 1,98 с. Та й запас ходу тут чималий – 630 км. При чому за такий суперкар просять лише $88800.

Наступний Xiaomi YU7 вразив ще більше. По-перше, це модний кросовер. По-друге, він має дизайн, який перекликається то з Porsche, то з Aston Martin. Причому, кузов має доволі гарну підгонку деталей і зовсім не виглядає “поробкою».

Але в середині Xiaomi YU7 вражає ще більше. Тут відмінної якості шкіра, підгонка панелей і єдиний великий монітор, який всім керує. Виглядає сучасно і напрочуд якісно.

Кросовер від Xiaomi має 690 к.с., змінний кліренс на пневі з 147 до 222 мм, потужний розгін до 100 кмгод за 3,23 с і батарею на 101,7 квт*год, що гарантує запас ходу до 760 км.

Ну а тепер саме головне. Вартість кросоверу Xiaomi YU7 — $49900.

Є тут про що задуматися навіть іншим китайським брендам. До речі на фоні Xiaomi інші новинки на кшталт BYD Leopard 3 чи Denza N9 Samurai так вже не вражали.

то купує електромобілі в Україні? Бачення від ПриватБанку

Є певні новини і у Zeekr. Нагадаємо, що весною про вихід на український ринок заявила компанія «Zeekr Ukraine», яка формує дилерську мережу по Україні. Є вже і певні зрушення по європейській специфікації. Так, на виставці Plug in Ukraine у Києві можна було побачити Zeekr 001 з європейським портом зарядки і в європейській комплектації. Вона відрізняється від виконання для китайського ринку, і поки в дилерській мережі будуть присутні обидва виконання.

А які ж новини у українських виробників. Доволі непогано розвивається виробник електровелосипедів ELEEK, який представив на виставці одразу три моделі. ELEEK локалізував в Україні виробництво рам, керма, сидіння, акумуляторів, облицювання, а головне – інженірінг. Тобто, саме розробку моделей і їх характеристики завдає ELEEK.

Ще один український виробник – Bayka, представив лінійку електровелосипедів для кур’єрів. Причому, серед замовників таких вантажних електробайків вже є і потужні оператори, як «Нова пошта» та «Укрпошта».

Цікаву новинку представила і компанія «Стрий-авто». Ще у 2023 році цей виробник привіз до Києва власну електровантажівку «Карпати», яка мала не тільки раму, але й кабіну власного виробництва. Відверто. машина тоді була ще сирувата і потребувала доопрацювань. Це зрозуміли і у «Стрий-Авто» та представили на виставці Plug in Ukraine китайську вантажівку Dongfeng C71, яка має вантажопідйомність 2 т. І саме на китайському шасі «Стрий-авто» має намір створювати різноманітні модифікації, виготовляючи кузови власного виробництва. Так, першою зробили бортову вантажівку, яка теж отримала назву 2Карпати», оскільки вже має часткову локалізацію. Наступним буде фургон. Ці автомобілі «Стрий-Авто» планує запропонувати в логістику, бо завдяки ціні вони можуть мати непоганий попит. Так, Dongfeng C31 з в.п. 1,5 т пропонують по цыны 18000 евро, а версыя С71 з в.п. 2 т обыйдеться у 2 т.

Запас ходу у 2-тонної машини 57 кВт*г на 263 км. Але, як повідомили AUTO-Consulting, в «Стрий-Авто» ще не поставили хрест і на випуску власної вантажівки. Її планують змінити і адаптувати для потреб комунальних служб.

Як бачимо, виставка вийшла доволі насиченою, діловою і продуктивною. Її відвідав навіть посол Китаю в Україні, який теж приємно був вражений якістю виробників з його країни.

В Україні вперше заговорили про заборону авто з ДВЗ