Home / Автоновости / Українська САУ Богдана отримала нове шасі від європейського виробника

Українська САУ Богдана отримала нове шасі від європейського виробника

САУ 2С22 «Богдана» засвітилася в оновленому варіанті у відео 60 ОАБр. Крім нової кабіни видно, що «Богдану» знову почали виготовляти на 3-вісному шасі, бо останнім часом українська САУ виконувалася на шасі Tatra 8×8. Проте при детальному погляді видно, що це зовсім не шасі Tatra. Це щось зовсім інше. Якби це була просто інше шасі Tatra, то не було б сенсу робити зовсім іншу капотну кабіну, яку ми бачимо на САУ 6х6. Судячи з рис оновлена броньована кабіна виготовлена компанією «Українська бронетехніка». Артилерійської частини виготовлена Краматорським заводом важкого верстатобудування. А от шасі тут німецьуке від Mercedes-Benz Zetros.

Для побудови САУ на ньому виробник застосував модифікацію Zetros 2743 (6 × 6) з колісною базою у 5050 мм + 1450 мм. Двигун — 428 к.с., що цілком досить для колісної САУ.
Отже, маємо вже 4-й варіант «Богдани», адаптований на сучасному і військовому шасі, що створить згодом гарну пропозицію української техніки на світовому ринку. нагадаємо, що спочатку «Богдана» дебютувала на шасі КрАЗ-6322 6х6. Згодом були адаптовані шасі МАЗ-6317. Вже під час війни виробник перейшов на шасі Tatra T815-7M. «Мерседесівське» шасі виявилося більш вантажопідйомним, що дало змогу повернутися до виконання 6х6 і здешевшити експлуатацію машини.