Впродовж літа Департамент територіального контролю Києва значно посилив роботу інспекції з паркування. Як повідомляють у відомстві, за три місяці було евакуйовано понад 20,5 тисяч автівок, що заважали руху та порушували правила. До бюджету міста від штрафів надійшло 35,7 млн грн, ще 30,7 млн грн — від оплати легального паркування. Загалом зафіксовано понад 444 тисячі сесій паркувань.
Особливо показовим став останній тиждень літа: за інформацією інспекції, за цей час у Києві було здійснено 27 521 сесію. У департаменті наголошують, що це не лише зручність для водіїв, а й спосіб уникнути штрафів і бути впевненим у безпеці власного транспорту. Хоча поки, як свідчить статистика, надходження до бюджет від штрафів все ж таки більші, ніж від офіційного паркування.
Втім, інспекція наголошує, що важливу роль у позитивних змінах відіграє застосунок “Київ Цифровий”, який зробив процес паркування максимально простим і прозорим. Щоб скористатися сервісом, достатньо кількох дій у смартфоні: на головному екрані потрібно обрати розділ “Сервіси водія” і натиснути “Погодинне паркування”. Далі обрати свій автомобіль зі списку або ввести номер вручну, знайти потрібний паркінг і перевірити, щоб його номер у застосунку відповідав номеру на дорожньому знаку.
Після активізації опції “Почати паркування” система фіксує початок сесії. Коли авто залишає майданчик, достатньо натиснути “Завершити паркування” — оплата здійснюється тільки за фактичний час стоянки. Якщо забути завершити паркування, воно автоматично зупиниться о 22:00, а ще є можливість заздалегідь налаштувати час завершення.
Оплачувати можна зручно у самому застосунку. Вперше це робиться відразу після завершення паркування, а надалі, коли накопичена сума сягає 100 гривень або до 1 числа кожного місяця. У будь-який момент у розділі “Оплати” можна натиснути кнопку “Сплатити”. Також у додатку доступна офіційна квитанція, яку легко завантажити на телефон.
Але сервіс працює виключно з муніципальними паркінгами, які обслуговує КП “Київтранспарксервіс”. На приватних майданчиках потрібно оплачувати безпосередньо на місці, а “Київ Цифровий” лише показує кількість вільних місць і тарифи. Пільги на паркування через застосунок не діють, з цього питання потрібно звертатися до “Київтранспарксервісу” чи Департаменту транспортної інфраструктури.