Щодо керівництва та посадовців ТСЦ №8041 у м. Києві. МВС звернулося до НАЗК з проханням провести ретельний моніторинг способу життя осіб, які фігурували в журналістському розслідуванні.
За 1000 днів великої війни Сервісні центри МВС провели більше 6,2 млн. реєстраційних дій
Відповідні перевірки найближчим часом пройдуть у всіх відокремлених структурних підрозділах Головного сервісного центру.
Водночас у МВС створена робоча група з удосконалення цифровізованих процесів надання сервісних послуг, яку очолює заступник Міністра внутрішніх справ Леонід Тимченко. Першочергове завдання — усунути недосконалості в роботі електронної черги на отримання послуг в сервісних центрах. В подальшому продовжимо курс на повну цифровізацію за сприяння Міністерства цифрової трансформації.
В Україні змінились податки при продажі автомобілів