Audi побудувала автомобіль за кресленнями 90-річної давнини. Що з того вийшло?

by / Четверг, 03 Октябрь 2024 / Published in Автоновости

Підрозділ історичних автомобілів Audi Tradition побудував машину, яка мала з’явитися на світ понад 90 років тому. Вона називається Auto Union Type 52 Schnellsportwagen і є гран-прийной машиною 1930-х з утилітарним кузовом і допуском на звичайні дороги. Проект Фердинанда Порше звернули ще до побудови першого прототипу. Все, що залишилося, — це архівні документи, креслення та дизайнерські нариси.

Вивчивши їх, у майстерні Crosthwaite & Gardner виготовили необхідні деталі та компоненти, а те, що зрештою вийшло, Audi показала на Фестивалі швидкості в Гудвуді.

Початковий план припускав, що Type 52 базуватиметься на рамі сходового типу з поперечними ресорами та фрикційними амортизаторами. Двигун хотіли взяти у гоночного Auto Union Type A. Агрегат V16 4.4 з приводним нагнітачем типу Roots повинен був розвивати близько 200 кінських сил і 436 Нм моменту, що крутить, і розганяти машину до 200 кілометрів на годину.

На реальній машині встановлено поздовжні ресори та гідравлічні амортизатори, збільшено колісну базу та змінено розташування паливного бака. Але гальма при цьому барабанні, як у Type A.
Компресорний V16 6.0 від Auto Union Type С. Він видає 520 кінських сил і 886 Нм крутного моменту і працює на спеціальній паливній суміші: 50 відсотків метанолу, 40 бензину та 10 толуолу. У салоні у Type 52 три місця, причому компонувальна схема нагадує McLaren F1. За задніми дверима відсік під дві запаски.

При фарбуванні Audi знову звернулася до історичних гоночних моделей і вибрала відтінок Cellulose Silver, що нагадує про «срібні стріли».
Тепер цей загадковий Auto Union Type 52 Schnellsportwagen існує живцем, їздить і стане частиною історії Audi. А як зароджувавалася ця марка, які авто вона випускала спочатку і як важко знаходила свій шлях після Другої світової війни — дивіться у цьому відео:

TOP