Audi запустила новий бренд — без чотирьох кілець
Новий бренд називається AUDI — без знаменитих кілець і строго великими літерами. Він запущений у партнерстві з SAIC як поєднує в собі ДНК материнської марки та китайських новацій. Моделі AUDI націлені на технологічно просунутих користувачів, і глибоке розуміння їх потреб з боку SAIC тут дуже доречно. Ще в Audi буде доступ до технологічної екосистеми партнера, а в того — до великого досвіду створення продукту преміум-класу, команди дизайнерів і відкладених процесів розробки. Кооперація на 30 відсотків скоротить час виходу машин на ринок, причому перша буде представлена вже в середині наступного року.
Про те, в якому напрямку працюватиме бренд, дає уявлення концепт AUDI E. Це електричний хетчбек на архітектурі Advanced Digitized Platform, оснащений двомоторною силовою установкою та повним приводом quattto. Заявлено віддачу 775 кінських сил і 800 Нм моменту, що крутить, батарея ємністю 100 кіловат-годин і запас ходу до 700 кілометрів за циклом CLTC. Першої сотні концепт досягає через 3,6 секунди після старту, наповнити акумулятор на 370 кілометрів можна за 10 хвилин.
Поиск
Подобные статьи
Депутати готують зміни в законодавстві, щоб запобігти шахрайским схемам при публічних закупівлях
Якщо коротко, продукції китайських та турецьких...Представлена нова електровантажівка Daewoo Gixen
Вантажівки Daewoo Trucks популярні на ринках, в...Депутати пропонують відтермінувати екологічні норми Евро-6
Судячи з тексту законопроєкту, народні депутати...Бельгія поставить Україні десятки всюдихідних машин швидкої допомоги BV-206 до кінця року
Тепер вони готові до відправлення в Україну, де...В Україні оголошено комплектації та ціни на новий кросовер Opel Mokka
Новий кросовер Opel Mokka: більш виразний та ор...