Audi запустила новий бренд — без чотирьох кілець
Новий бренд називається AUDI — без знаменитих кілець і строго великими літерами. Він запущений у партнерстві з SAIC як поєднує в собі ДНК материнської марки та китайських новацій. Моделі AUDI націлені на технологічно просунутих користувачів, і глибоке розуміння їх потреб з боку SAIC тут дуже доречно. Ще в Audi буде доступ до технологічної екосистеми партнера, а в того — до великого досвіду створення продукту преміум-класу, команди дизайнерів і відкладених процесів розробки. Кооперація на 30 відсотків скоротить час виходу машин на ринок, причому перша буде представлена вже в середині наступного року.
Про те, в якому напрямку працюватиме бренд, дає уявлення концепт AUDI E. Це електричний хетчбек на архітектурі Advanced Digitized Platform, оснащений двомоторною силовою установкою та повним приводом quattto. Заявлено віддачу 775 кінських сил і 800 Нм моменту, що крутить, батарея ємністю 100 кіловат-годин і запас ходу до 700 кілометрів за циклом CLTC. Першої сотні концепт досягає через 3,6 секунди після старту, наповнити акумулятор на 370 кілометрів можна за 10 хвилин.
Поиск
Подобные статьи
Електромобілі в Україні: що треба знати перед купівлею у 2025-му році
Відразу зазначимо: це дуже сильне перебільшення...Техкомплект розширює асортимент забудови спецтехніки на шасі китайських вантажівок
На заводі Техкомплект почали забудовувати ванта...В чому особливості серій моторних олив Opet Fulltech, Fullmax та Fulllife
FULLTECH – високотехнологічний захист двигуна О...Литовські волонтери привезли ще понад 40 автомобілів для ЗСУ
Коли литовці сідають за кермо, щоб особисто доп...Авійційну логістику підтримуватимуть фургони Peugeot
— 299 бригада тактичної авіації ім. генер...