АВТЕК почав працювати ще з одним українським виробником спецтехніки
Дійсно, 10-тонний самоскид на шасі Ford 1833 DC 4х2 вийшов доволі вдалим, а якість українського кузова досить високою. До цього моменту «Автек» концентрувала співпрацю ще з одним виробником — ВКК Спецмаш, з яким навіть створила спільне виробництво мусоровозів Hidro-Mak за турецькою ліцензією.
В свою чергу, ВІВА теж концентрувала співпрацю з новим оператором ринку спецтехніки — компанією Вінтехсолюшнс, але вихід на роботу з «Автек» розширює коло клієнтів.
Більше подробиць про техніку Ford Trucks
Поиск
Подобные статьи
Напередодні холодів рекомендують проводити комплексне обслуговування паливної системи
Часткове погіршення якості пального на регіонал...В Україні з`явився новий потужний дилер MAXUS
Нещодавно імпортером було оголошено конкурс на ...IVECO передала права дистрибуції у Північній Європі незалежній компанії
IVECO завершила передачу операцій з дистрибуції...ЗСУ отримають ще 200 БТР Stryker
Очікується, що БТР передадуть підрозділам, які ...Українські рятувальники отримали 18 автоцистерн на базі шасі Daewoo
Автомобіль виготовлений на базі шасі Daewoo Max...