Автомобільна Група «АВТОКРАФТ»: підсумки 2024 року та плани на 2025 рік
«2024 рік – рік випробувань, які зробили нас сильнішими»
– Олександре, яким для Української Автомобільної Групи «АВТОКРАФТ» був 2024 рік у плані продажів нових автомобілів?
– Це був рік великих випробувань. Війна, мобілізація, економічна нестабільність, ракетні обстріли, податкова невизначеність – усе це суттєво вплинуло на автомобільний ринок. Але ми не лише змогли втриматися, а й показали зростання.
За підсумками року ми реалізували 1 060 нових автомобілів, що на 6% більше, ніж у 2023 році.
Основна частка продажів припала на комерційний транспорт, що свідчить про відновлення бізнес-активності в країні.
Ринок вживаних авто та розвиток «А1 — перевірені автомобілі з пробігом»
– Якщо говорити про ринок вживаних автомобілів, які тенденції ви бачите?
– Сегмент авто з пробігом продовжує зростати. У 2024 році ми ухвалили рішення масштабувати цей напрям і розширити мережу «А1 — перевірені автомобілі з пробігом».
Ми відкрили фірмові майданчики у Кропивницькому, Черкасах та Дніпрі, що дозволило:
— Підвищити рівень довіри клієнтів.
— Гарантувати перевірену якість автомобілів.
— Запропонувати Trade-in на вигідних умовах.
За підсумками 2024 року ми реалізували 376 автомобілів із пробігом, і цей напрямок лише набирає обертів.
Розширення дилерської мережі та нові автоцентри.
На сьогодні Українська Автомобільна Група «АВТОКРАФТ» управляє 6 дилерськими центрами у Кропивницькому, Черкасах та Дніпрі, які представляють бренди Renault, Skoda, Nissan, Hyundai, Ford, MG та Maxus.
2024 рік став для нас знаковим у розвитку інфраструктури:
— Було завершено будівництво нового мультибрендового автоцентру NISSAN та SKODA у Черкасах саме у 2024 році.
— Було створено тимчасовий мультибрендовий автоцентр у Кропивницькому, що поєднує бренди SUZUKI, MG та MAXUS, який почне роботу вже найближчим часом.
— Розпочато реконструкцію автоцентру RENAULT у Черкасах, що стане першим в Україні, який відповідатиме новим стандартам бренду 2030.
— Проведено підготовку до будівництва інноваційного автоцентру у Кропивницькому – проєкт «Пентагон», який об’єднає 5 брендів під одним дахом.
Розвиток у 2025 році: нові проєкти та масштабування бізнесу
На 2025 рік УАГ «АВТОКРАФТ» теж маж амбітні плани, а саме:
— Будівництво малярно-рихтувального комплексу в Черкасах для легкових та комерційних авто.
— Запуск сервісу з ремонту комерційного транспорту (до 7 тонн) у Черкасах.
— Запуск сертифікаційних центрів та технічного контролю у Черкасах та Дніпрі.
— Завдяки запуску нових автоцентрів та розширенню портфеля брендів Українська Автомобільна Група «АВТОКРАФТ» планує збільшити продажі нових авто на 30%, а авто з пробігом – на 50%.
Розширення команди та нові вакансії
На кінець 2024 року кількість співробітників УАГ «АВТОКРАФТ» склала 234 особи.
За нашим бізнес-планом у 2025 році компанія збільшить команду до 300 працівників. Ми між собою вже придумали навіть назву – «300 спартанців АВТОКРАФТ».
Плинність кадрів у компанії є мінімальною – 4–5%, що свідчить про стабільність, професійний розвиток та високу мотивацію співробітників.
Саме зараз компанія активно шукає:
— Автомеханіків, електриків, майстрів цехів.
— Менеджерів із продажу авто (нових і з пробігом).
— Керівника напряму авто з пробігом.
— Маркетологів, SMM-менеджерів.
Допомога ЗСУ та підприємствам критичної інфраструктури
З перших днів війни Українська Автомобільна Група «АВТОКРАФТ» запустила програму «Задля Перемоги», яка включає:
— Безкоштовний ремонт автомобілів для ЗСУ, поліції, ДСНС та підприємств критичної інфраструктури.
— Обслуговування швидкої допомоги та екстрених служб.
— Підтримку волонтерських ініціатив, що допомагають армії.
На кінець 2024 року УАГ «АВТОКРАФТ» здійснила 784 ремонти автомобілів для ЗСУ та інших структур.
Українська Автомобільна Група «АВТОКРАФТ» – це більше, ніж автобізнес.
Ми не просто продаємо автомобілі. Зі своєї сторони ми інвестуємо в Україну, створюємо нові робочі місця, будуємо сучасні дилерські центри, які сприяють розвитку автомобільного ринку у містах нашої присутності.
Ми допомагаємо Україні перемагати, відбудовуватися та розвиватися!
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...