Bentley представляє новий логотип та електричний концепт-кар
Bentley представила новий логотип бренду
З новим логотипом Bentley відкриває нові горизонти в дизайні та надає логотипу – крилатій літері «B» з чіткими лініями та кутастою мовою дизайну – сучасного вигляду. Крила тепер мають більш динамічну форму, натхненну польотом сапсана. Компанія розробила символ у вигляді тривимірного дорогоцінного каменю з багатогранним огранюванням та витонченою металевою рамкою. Команда дизайнерів навмисно опустила тонке нижнє пір’я. Однак культова літера «B» залишається центральним елементом. Новий логотип працює як у поєднанні з класичними крилами, так і як окремий товарний знак.
Нова дизайн-студія в Крю
Ще одним кроком у майбутнє є нова дизайн-студія в Крю. Близько 50 дизайнерів працюватимуть там під одним дахом і приблизно вдвічі більше місця, ніж раніше. «Зараз ми переживаємо найбільшу дизайнерську революцію в історії Bentley», — сказав генеральний директор Франк-Стеффен Валлізер. «Спільний простір створює нові можливості для формування нашого майбутнього через дизайн». Нова студія є частиною масштабних інвестицій у так звану «Фабрику мрій». Окрім сучасного фарбувального цеху та складальної лінії для акумуляторних електромобілів, Bentley зосереджується на сталому розвитку та реставрації існуючих будівель замість будівництва нових.
Перший електричний Bentley
Концепт-кар Bentley EXP 15 представляє відчутне бачення електричного майбутнього бренду. Дослідження показує, як компанія уявляє собі сучасний розкішний гранд-турер. Він поєднує класичні риси Bentley із сучасними технологіями. Пропорції нагадують моделі 1930-х років: довгий капот, далеко відсунуте назад місце водія та вражаюча вертикальна решітка радіатора.
Автомобіль має тримісне розташування сидінь – це означає сидіння водія, заднє сидіння з двома сидіннями та сидіння переднього пасажира з електричним регулюванням та поворотом. Права сторона автомобіля оснащена двома дверима, що відчиняються в протилежні боки, тоді як ліва – лише одні двері. Основна увага приділяється новій концепції керування «Magical Fusion», яка дозволяє відображати або приховувати цифровий контент за потреби. Наприклад, приладову панель можна перетворити з цифрового інтерфейсу на дерев’яну поверхню одним натисканням кнопки.
Bentley переглядає власну стратегію і зменшує частку електрокарів
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...