Бюджетний “автомат”: за скільки зараз можна купити новий автомобіль з автоматичною коробкою передач?
Зараз, коли можна здавати на “права” суто на машині з двома педалями, отримавши потім відповідну відмітку в документі, більшість новачків навіть не розглядають в якості першого автомобіля модель з механічною коробкою передач. Благо й вибір автомобілів з “автоматом”, “роботом” чи варіатором, себто без потреби витискати зчеплення, досить великий. Але чи достатньо широкий їх вибір в бюджетному сегменті, тобто до 750 тисяч гривень або до $20 тисяч? Насправді, обирати є з чого.
JAC JS2 – міський кросовер довжиною 4135 мм з переднім приводом та безальтернативним бензиновим двигуном 1.5 л (105 к.с.) пропонується з варіатором за доплату в 50 000 грн. За 620 000 грн пропонується машина з варіатором 2022 року випуску.
Який обсяг автомобільного ринку України у 2023 році очікують головні оператори
Чому в Україні зникає бюджетний сегмент автомобілів. Підсумки півріччя 2023
За доплату в 75 000 грн можна придбати більш великий JAC JS3 з варіатором, який коштує 695 000 грн (теж за модель 2022 року виготовлення). Це крупніший (4345 мм) та цікавіший кросовер, хоча теж не відрізняються всюдихідністю (лише передній привід) та потужністю (1,6 л та 107 к.с.). Хоча в нього непоганий багажник (600 л) та достойна комплектація.
Дуже вигідною пропозицією виглядає JAC S4, який можна придбати за 640 000 грн, лише на 20 000 дорожче за компактний JS2. Але це вже буде повноцінний кросовер С-класу (довжина 4410 мм), з кліренсом 200 мм, більш потужним турбо-двигуном 1.5Т (147 к.с.) та варіатором. Така знижка зумовлена лише 2021-м роком виготовлення.
Його наступник, JAC JS4 1.5Т (147 л.с.) з варіатором на 95 000 грн дорожче – від 735 000 грн. Це акційна ціна на автомобіль 2022 року випуску в комплектації Luxury. Без врахування акційної пропозиції ціна на 100 тисяч вища.
Просторий, як для седану бюджетного сегменту, Chevrolet Cobalt 1.5 (106 к.с.), відомий також як Ravon R4, окрім 5-ступеневої “механіки”, пропонується з досить надійним 6-ступеневим “автоматом” виробництва General Motors. Наразі діють знижки і Cobalt з “автоматом” можна придбати за 671 700 грн, з вигодою 37 300 грн.
Його конкурент Citroen C-Elysee доступний лише з механічними коробками передач, а ось його земляк Peugeot 301 пропонується і з “автоматом”, який працює в парі з бензиновим двигуном 1.6 VTi (115 к.с.) – від 683 600 грн.
З іншого боку, можна трохи розтягнути бюджет і за 769 800 грн обрати міський хетчбек Citroen C3 PureTech 1.2 (110 к.с.), який комплектується 6-ступеневою автоматичною трансмісією в топ-комплектації Shine.
Цікавою альтернативою йому виглядає набагато доступніший Suzuki Ignis 1.2 (83 к.с.) з гібридним приводом DualJet+SHVS, який витрачає лише 3,9 л/100 в базовій версії GL з варіатором коштує 683 000 грн, а топ-версія GLX аккурат стане в 750 000 грн. Суто для інформації, до старшого брата, передньопривідного кросовера Vitara 1.6 (117 к.с.) з “автоматом”, треба додати ще 31 000 гривень.
Для спокійного переміщення містом підійде стильний Fiat 500 1.2 (69 к.с.) з роботизованою 5-ступеневою трансмісією у фіксованій комплектації за 654 900 грн. За невелику доплату в 10 000 грн можна придбати Fiat 500C з м’яким дахом, який перетворює маленький хетчбек в псевдокабріолет, та насолоджуватись останнім теплими деньками в стилі DolceVita (“солодкого життя”).
Конкуренцію “п’ятисотому” складає оновлений Hyundai i10, який пропонує більш потужний двигун 1.2 MPi Kappa (84 к.с.) та повноцінний 5-ступеневий “автомат”, а не роботизовану коробку. Середня комплектація Comfort вартує 646 200 грн, а топ-версія Style на 46 100 грн дорожче.
Лише на 9700 грн вище нашого бюджету в 750 тисяч хетчбек С-класу Hyundai i30 1.5 DPi (110 к.с.) з 6-ступеневим “автоматом” в базовій версії Active. Насправді дуже цікава пропозиція, враховуючи що ніхто з його конкурентів з авторитетних європейських чи японських брендів, в цьому класі, і близько не пропонує таку “смачну” ціну. Особливо враховуючи, що Ford Focus, Renault Megane й Toyota Auris зникли з продажів, а Seat Leon, Opel Astra, Volkswagen Golf та Peugeot 308 коштують набагато дорожче, особливо з автоматичними коробками передач.
Благо в наявності брат-близнюк, нехай і дорестайлінговий, Kia Ceed Classic з перевіреним атмосферним 1.6 DOHC (128 к.с.) та 6-ступеневим “автоматом” за привабливі 735 210 грн в досить непоганій комплектації. Аналогічний універсал лише на 19 450 грн дорожче (754 660 грн), але має суттєво об’ємніший відділ для речей: 625-1694 л (в залежності від положення заднього дивану) проти 395-1291 л у хетчбека. Досить аргументований козир!
На скільки змінились ціни на нові автомобілі за час війни. Невтішна статистика
Тренди авторинку України: чи продовжує зростати частка сегменту SUV?
Як бачимо, вибір досить достойний та різноманітний, не зважаючи на відсутність багатьох раніше доступних та популярних моделей. Зауважте, що ближче до нового року дилери будуть пропонувати нові цікаві акційні пропозиції. Щоб своєчасно дізнатись про них – слідкуйте за новинами на AUTO-Consulting, та підписуйтесь на наші соціальні мережі!
AUTO-Consulting в Telegram
AUTO-Consulting в Facebook
На скільки змінились ціни на нові автомобілі за час війни. Невтішна статистика
Поиск
Подобные статьи
Електричний гіперкар Rimac Nevera оновив 23 рекорди. Скільки тепер займає розгін до 400 кмгод?
Всі заїзди виконував стандартний гіперкар Never...Електричний Lotus Emeya зможе розігнатися до 100 кмгод за 2,7 с
Свою третю електричну модель Lotus належить до ...USAID передала на Сумщину 4 автомобілі для ремонту енергомереж
Ці автомобілі виконані на базі Iveco Daily та п...Opet пропонує антифризи для комерційної техніки
Вантажні автомобілі, спеціальна та аграрна техн...ЄІБ надав понад 60 млн євро на відновлення доріг та оновлення міського транспорту в Україні
З наданого фінансування 43,48 млн євро призначе...