BMW отримала дві водневі вантажівки IVECO S-eWay Fuel-Cell
Офіційна передача відбулася під час спеціального заходу, організованого BMW у Лейпцигу. Подія була присвячена початку всебічного використання водню у виробничому ланцюгу BMW – від логістики до випуску готових вантажівок для перевезень на далекі відстані. Крім того, ця важлива подія відзначила відкриття двох сучасних водневих заправних станцій «TEAL Mobility» у Лейпцигу та Хормерсдорфі. Це суттєвий крок до створення інфраструктури, необхідної для розвитку «водневої» логістики та комерційного транспорту.
Джандоменіко Фіоретті, керівник напряму розвитку альтернативних силових установок, зазначив: «Передача перших двох водневих вантажівок S-eWay Fuel Cell компанії BMW — це важливий крок у демонстрації практичності та масштабування водневих технологій у сфері вантажних перевезень на далекі відстані. Беручи активну участь у проєкті H2Haul, ми пишаємося тим, що сприяємо створенню безвуглецевого майбутнього транспортного сектору Європи. Цей успіх є результатом ефективної співпраці між виробниками автомобілів, постачальниками енергії та технологій, вантажовідправниками, перевізниками та державними інституціями у розвитку водневого комерційного транспорту.»
IVECO S-eWay Fuel Cell має запас ходу до 800 км, швидкий режим заправки, менше ніж за 20 хвилин та вміщує 70 кг стисненого під тиском 700 бар водню. Завдяки високій автономності та вантажопідйомності ця модель стане справжнім проривом у сфері безвуглецевих вантажних перевезень без викидів. Нові водневі вантажівки будуть перевозити запчастини та деталі автомобілів на проміжку між Баварією (Нюрнберг) та Лейпцигом (завод BMW). Ефективну логістику будуть забезпечувати дві нові водневі заправні станції.
Участь IVECO в проекті H2Haul є частиною її мультиенергетичного підходу до декарбонізації, що фокусується на розробці різних альтернативних силових установок, щоб надати клієнтам рішення, які найкраще відповідають їхнім конкретним експлуатаційним потребам. При цьому, водень є ключовим елементом у місії декарбонізації тих сегментів, які важко піддаються скороченню викидів.
Стежучи за розвитком технологічного ландшафту та еволюцією нормативної бази, бренд продовжує робити свій внесок у розвиток водневої екосистеми для «важкої» техніки, досліджуючи всі перспективні технології та архітектури транспортних засобів. Таких як прототип IVECO S-Way з 13-літровим водневим двигуном внутрішнього згоряння FPT Industrial XCURSOR, наприклад або серійний гібридний концепт-вантажівки для важких умов експлуатації, оснащений водневою силовою системою зі збільшеним запасом ходу від FPT Industrial — CURSOR 9. Обидві ці вантажівки були представлені на виставці IAA 2024.
Рушійна сила сталих інновацій у Європі: демонстрація досконалості
Дві передані вантажівки IVECO S-eWay Fuel Cell є частиною флоту з 12 водневих важких вантажівок які, в рамках проєкту H2Haul, IVECO розгортає на ключових об’єктах у Німеччині, Франції та Швейцарії.
Ця ініціатива спрямована на демонстрацію перспективності водневих вантажівок для транспорту майбутнього. Одна з вантажівок була представлена на новій водневій станції TEAL Mobility, де продемонструвала безпосередньо процес заправки воднем, а друга – на заводі BMW у Лейпцигу.
Захід, організований BMW, зібрав представників партнерів проєкту, фінансових установ та урядових організацій, зокрема делегатів Федерального міністерства цифрових технологій та транспорту Німеччини. Програма розпочалася з презентацій, присвячених комплексному підходу BMW до «водневої» мобільності, де було продемонстровано, як водень інтегрується в усі етапи виробничого ланцюга – від виробництва до транспортування на далекі відстані. Далі учасники отримали детальні інсайти про проєкт H2Haul та його ключову роль у масштабуванні водневого транспорту в майбутньому.
Після цього гості відвідали церемонію відкриття водневої станції TEAL Mobility поблизу заводу BMW у Лейпцигу, де одна з вантажівок IVECO S-eWay Fuel Cell провела демонстраційну заправку воднем. Також, для перевезення учасників між заводом BMW та новою водневою станцією, використовувався електричний автобус IVECO BUS E-WAY, який вже експлуатується на території BMW для «безвуглецевих» перевезень.
Ця комплексна демонстрація можливостей водневих технологій підкреслює колективну відданість лідерів галузі справі декарбонізації логістики та бажання прискорення впровадження водневих технологій мобільності для далеких перевезень та важких транспортних місій. Вона стала знаковою подією на шляху до екологічного майбутнього галузі.
IVECO представила серійну електричну модель S-eWay та заходить в легкий сегмент LCV
Поиск
Подобные статьи
Zeekr анонсував електрокар з розгоном до 100 кмгод менше 3 с
При цьому установка двомоторного ліфтбека вже в...Фургони PEUGEOT BOXER набирають популярність і як інклюзивний транспорт
За допомогою електрогідропідйомника DHOLLANDIA,...Комунальники продовжують обирати техніку Hidromak на шасі Ford Trucks
Ключові особливості: — Потужний двигун 33...Honda та Nissan планують злиття. Вартість нової компанії може сягнути $50 млрд.
Корпорації 23 грудня підписали меморандум про в...В Україні почались продажі вантажопасажирських фургонів JAC Sunray
Ключові характеристики JAC Sunray: — Кіль...