Боси галузі закликають до стимулювання купівлі електромобілів
Керівники автомобільної промисловості Великобританії закликали уряд до стимулювання переходу на електромобілі, стверджуючи, що це життєво важливо для забезпечення постійних інвестицій у виробництво автомобілів у Великій Британії.
За даними Товариства автовиробників і торговців автомобілями (SMMT), цього року британська автомобільна промисловість отримала близько 20 мільярдів фунтів стерлінгів ($25,2 млрд) інвестицій – це на 20% більше, ніж за попередні сім років разом узятих!
Ці інвестиції включають близько 2 млрд фунтів стерлінгів ($2,52 млрд) нових інвестицій у завод Nissan у Сандерленді для будівництва двох нових електромобілів і третього заводу з виробництва акумуляторів, 600 млн фунтів стерлінгів ($756 млн) від BMW для виробництва електричних Mini в Оксфорді та близько 4 млрд фунтів стерлінгів ($5 млрд) для запланованого заводу з виробництва акумуляторів у Сомерсеті материнської компанії JLR (раніше Jaguar Land Rover), Tata Group.
Інвестиції базуються на сильному внутрішньому ринку, продажі електромобілів останнім часом почали стабілізуватися, оскільки автомобільні компанії намагаються залучити більше покупців. Слід зазначити, що основна частина продажів електромобілів у цій країні все ще припадає на бізнес-покупців, які користуються податковими пільгами. На противагу цьому, уряд більше не пропонує жодних субсидій приватним покупцям електромобілів.
Крім того, незалежне Управління бюджетної відповідальності (OBR) нещодавно відзначило, що скорочення цінового розриву між автомобілями з двигуном внутрішнього згоряння та електромобілями починає сповільнюватися, що потенційно збільшує час, необхідний для досягнення цінового паритету.
Уряд пообіцяв ще 2 млрд фунтів стерлінгів ($2,52 млрд) інвестицій в автомобільну промисловість у своєму новому Плані передового виробництва. SMMT стверджує, що майже мільйон людей покладаються на цей сектор як на джерело засобів до існування.
Елісон Джонс, яка є президентом SMMT і віце-президентом Stellantis з питань глобальної економіки, назвала стійкість галузі життєво важливою для її успіху. Вона сказала: «Ми рухаємося вперед, незважаючи на нестабільність, законодавчу невизначеність, інфляцію та геополітичні ризики.
«Галузь підтримала себе інвестиційно, щоб гарантувати робочі місця та майбутнє. Ми бачили великі зобов’язання у виробництві акумуляторів, видобутку літію, виробництві транспортних засобів, науково-дослідних роботах та на вторинному ринку. Такі інвестиції – і наша здатність залишатися конкурентоспроможними – є ключовими для збереження потужної виробничої бази Великобританії та сектору, який забезпечує майже мільйон робочих місць».
Близько 80% автомобілів, вироблених у Великій Британії, експортуються, і SMMT знову закликала відтермінувати майбутні правила між Великою Британією та ЄС, які вимагатимуть, щоб автомобілі вироблялися в основному у Великій Британії, щоб уникнути застосування додаткових тарифів при експорті до ЄС.
Поиск
Подобные статьи
Головні прем’єри Парижського автосалону. Бал реінкарнацій
Отже, Париж є домашнім автосалоном для французь...Castrol стає офіційним партнером NBA та WNBA
«Castrol і NBA зустрічаються на вершині успіху»...«Перекупи» знайшли рішення, як обійти великі податки при продажі авто
Як уже повідомляв AUTO-Consulting, 1 жовтня Уря...В Україні стали відомі обсяги переведених цьогоріч на газ автівок
У Головному сервісному центрі МВС нагадують: ав...Renault представив 4 унікальні колаборації з нагоди дебюту Renault 4 E-Tech
Renault націлена на 4 напрямки на Паризькому ав...