«Будшляхмаш» представив оновлені вантажівки JAC та різноманітну спецтехніку
«Будшляхмаш» має великий досвід роботи на ринку спецтехніки, є одним з лідерів по виробництву сміттєвозів та дорожних-комбінованих машин. Підприємство ретельно підбирало постачальника шасі під забудову власних спец автомобілів і в решті зупинило свій вибір на техніці JAC. Права офіційного імпортера JAC в Україні, у поєднанні з власним виробництвом надбудов, дає підприємству конкурентні переваги. Але головні з них – це досвід і оптимальна цінова пропозиція.
Як стало відомо AUTO-Consulting, БШМ не тільки імпортує JAC, але й вже розглядає його локалізацію в Україні. Про це ще зарано говорити, але плани такі є. Тим паче, що JAC здивував якісними вантажівками, та намаганням адаптуватися до реалій українського ринку.
На виставці дебютували 12-тонні JAC N120 з оновленною кабіною та інтер’єром. Ці вантажівки укомплектовані турбодизелем Cummins потужністю 206 к.с. – це більше, ніж у багатьох конкурентів. Прогрес у порівнянні з попереднім поколінням видно одразу. Крім того, наприклад, сміттєвоз на 10-кубів CБМ-401/1 отримав більш високі колеса 22,5 дюймів. На практиці це означає, що він має кращу прохідність по полігону, де не завжди гарні дороги.
Головна новинка і стенду БШМ і виставки – це нове покоління 20-тонної вантажівки JAC N200, яка була представлена вже у виконанні 16-кубового сміттєвоза. Він укомплектований двигуном Сummіns потужністю 277 к.с., але головні його переваги в кабіні. У порівнянні з попередньою моделлю (а така вантажівка теж була на стенді БШМ), вона стала ширша, вища, а інтер’єр нагадує кращі зразки європейських вантажівок. Тут і комфортні сидіння з підвіскою, і цифровий інтер’єр з великим монітором, керування важливими функціями на кермі. Дуже якісні матеріали, які не йдуть ні в яке порівняння з китайськими вантажівками першої хвилі. Плюс у кабіні є і місце для відпочинку, хоча сама кабіна позиціонується, як денна.
Не дивно, що JAC N200 дуже швидко набирає популярності і вже багато різноманітної спецтехніки було забудовано «Будшляхмашем» саме на цьому новому шасі.
То й же успіх ми спостерігали й 3 12-тонними JAC N120. Нова модель прийшлася до душі не тільки БШМ, але й оператору WTS та новому виробнику самоскидів ARSI Truck.
Крім того, «Будшляхмаш», саме під сезон, запропонував шляховикам вже готове доступне і надійне рішення комбінованої дорожньої машини на основі 12-кубового самоскиду JAC. Для прибирання снігу вона укомплектована 3,2-метровим відвалом від польського виробника Pronar, а у кузові розміщено автономний піскорозкидач Pronar на 4,5-6 м3.
Для будівельників «Будшляхмаш» демонстрував автокран, який також було змонтовано на шасі JAC.
Більш детально про спецтехніку від БШМ
Поиск
Подобные статьи
Напередодні холодів рекомендують проводити комплексне обслуговування паливної системи
Часткове погіршення якості пального на регіонал...В Україні з`явився новий потужний дилер MAXUS
Нещодавно імпортером було оголошено конкурс на ...IVECO передала права дистрибуції у Північній Європі незалежній компанії
IVECO завершила передачу операцій з дистрибуції...ЗСУ отримають ще 200 БТР Stryker
Очікується, що БТР передадуть підрозділам, які ...Українські рятувальники отримали 18 автоцистерн на базі шасі Daewoo
Автомобіль виготовлений на базі шасі Daewoo Max...