Castrol стає офіційним партнером NBA та WNBA
«Castrol і NBA зустрічаються на вершині успіху»
Висловлюючи велике задоволення від співпраці з такими всесвітньо відомими та швидко зростаючими спортивними лігами, як NBA та WNBA, генеральний директор Castrol Туреччини, України та Центральної Азії Нілай Татлисоз зазначила: «Нас надихають неймовірні спортсмени NBA та WNBA, які щодня виходять за межі можливого, і ми продовжимо робити акцент на інноваціях і прогресі. Це партнерство між двома потужними брендами на вершині успіху підніме наш бренд на новий рівень, дозволяючи нам глибше взаємодіяти з уболівальниками, клієнтами та діловими партнерами. Протягом 125-річної історії нашого розвитку ми завжди прагнули досягати найкращого. Співпраця з такими далекоглядними організаціями, як NBA та WNBA, є важливим кроком у цій подорожі. Це партнерство вплине не лише на світ спорту, а й допоможе просунути наше бачення мобільності, дозволяючи нам створювати сильніший вплив у майбутньому».
«Створення захопливих вражень»
«Протягом своєї 125-річної історії Castrol продемонстрував унікальну здатність залучати споживачів через інновації та автентичність», — сказала Джулі Морріс, старший віцепрезидент NBA з комерційного розвитку та медіа. — «Ми з нетерпінням чекаємо на співпрацю з Castrol та його сімейством брендів, щоб створювати захопливі враження для нашої глобальної аудиторії протягом усього року».
«WNBA відображає інноваційний дух Castrol і прагнення до позитивних змін», — сказала Колі Едісон, головний директор із розвитку WNBA. — «Ми прагнемо використати наше спільне охоплення, щоб популяризувати жіночий спорт серед глобальної аудиторії Castrol».
Багаторічна угода на 125-му році існування Castrol
5-річна співпраця між Castrol і NBA збігається зі 125-річчям Castrol, надаючи бренду динамічну платформу для залучення аудиторії як на майданчику, так і за його межами на роки вперед.
У рамках цієї співпраці Castrol стане офіційним титульним партнером Матчу молодих зірок NBA, що проходить щорічно під час Матчу усіх зірок NBA. Цей важливий захід демонструє найкращих молодих гравців Ліги першого та другого року, які змагаються в національному телевізійному турнірі з чотирма командами, яких тренують легенди NBA.
Матч молодих зірок від Castrol розпочнеться у п’ятницю, 14 лютого 2025 року, у рамках Матчу всіх зірок NBA 2025. Castrol також долучається до захопливої гри плей-оф NBA Pick’Em: Bracket Challenge. Ця популярна серед баскетбольних фанатів гра з прогнозами дає вболівальникам шанс виграти ексклюзивні призи.
Угода також передбачає партнерство в рамках гри плей-оф NBA Pick’Em: Bracket Challenge, що дозволяє вболівальникам заповнювати турнірні сітки плей-оф своїми прогнозами та отримувати шанс виграти ексклюзивні призи.
Як офіційний партнер, Castrol також отримає медійну присутність завдяки віртуальній рекламі на майданчику під час трансляцій NBA та WNBA, а також на соціальних і цифрових платформах ліг, що ще більше підживлюватиме партнерство для фанатів.
Castrol виповнилось 125 років
Поиск
Подобные статьи
Zeekr анонсував електрокар з розгоном до 100 кмгод менше 3 с
При цьому установка двомоторного ліфтбека вже в...Lamborghini Urus розпродали до 2026 року
Urus приніс справжній успіх для Lamborghini з м...У Казахстані почнуть збирати Skoda Kodiaq
Новий кросовер розширить модельний ряд Skoda мі...Новий PEUGEOT E-5008 здобув «Золоте кермо 2024» в категорії великих сімейних автомобілів
Крістіан Дітш (Christian Dietsch), керуючий дир...Чи можливо в Україні придбати автомобіль онлайн під ключ? Кейс українського автохолдингу
А як бути у випадку з автомобілем? Це не якісь ...