Чи існував автомобільний ринок в Україні у 20-30 роки минулого століття. Історичний автоклуб
У тодішній УРСР авто — це був символ влади, відповідно і машини закупляли досить дорогі: Packard, Cadillac, Buick, Lincoln, Rolls-Royce. Відносно масовими були ГАЗ-А та згодом ГАЗ М1.
У Західній Україні теж були дорогі автівки, наприклад, Bugatti, але їздили на них видатні інженери, архітектори, як от Ян Богуцький. Але наймасовішою автівкою тоді там був Fiat-508.
У цей же період зафіксовані і перші спроби створити власний автопром. Так у 1929 році у Харкові зібрали перші 100 радянських Ford, а згодом представили і першу власну вантажівку Україна У-4.
Існувало і два підприємства, які виготовляли автобуси на шасі вантажівок у Одесі та Каменецьк-Подільському. У Києві у 1935 році було створено перший український електромобіль.
Слід згадати, що головним конструктором радянських машин ЗІС-5, ЗІС-6 та ЗІС-101 був киянин Евген Важинський.
Починав він ще з адаптації АМО Ф-15. Його було реприсовано у 1937 році, але він встиг створити авто, які виробляли майже 30 років.
Одне з найстаріших авто Києва, що зберіглося до наших часів — Wanderer Лазаренка.
Історичний Автоклуб дослідив історію деяких автівок тих часів. Кому цікаво — ось посилання на відео/подкаст
Коли з’явився перший електромобіль на теріторії України
Поиск
Подобные статьи
ВІДІ Юнікомерс: 17 років досвіду, інновацій та відповідальності перед суспільством
На сьогодні компанія є визнаним експертом із ви...В Україні створили броньовану машину розмінування
Новинка отримала броньований кузов капотного ко...Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
BREAK & CLUTCH CLEANER – це високоякісний ...В Україні діє оновлена програма Suzuki Finance: ще вигідніші умови кредитування
Умови кредитування: — Суму кредиту до 2 5...В Україні знайшли Mitsubishi Pajero Wagon з пробігом 1 000 000 км
Власник авто, Леонід Олексійович, подорожував н...