Чи існував автомобільний ринок в Україні у 20-30 роки минулого століття. Історичний автоклуб
У тодішній УРСР авто — це був символ влади, відповідно і машини закупляли досить дорогі: Packard, Cadillac, Buick, Lincoln, Rolls-Royce. Відносно масовими були ГАЗ-А та згодом ГАЗ М1.
У Західній Україні теж були дорогі автівки, наприклад, Bugatti, але їздили на них видатні інженери, архітектори, як от Ян Богуцький. Але наймасовішою автівкою тоді там був Fiat-508.
У цей же період зафіксовані і перші спроби створити власний автопром. Так у 1929 році у Харкові зібрали перші 100 радянських Ford, а згодом представили і першу власну вантажівку Україна У-4.
Існувало і два підприємства, які виготовляли автобуси на шасі вантажівок у Одесі та Каменецьк-Подільському. У Києві у 1935 році було створено перший український електромобіль.
Слід згадати, що головним конструктором радянських машин ЗІС-5, ЗІС-6 та ЗІС-101 був киянин Евген Важинський.
Починав він ще з адаптації АМО Ф-15. Його було реприсовано у 1937 році, але він встиг створити авто, які виробляли майже 30 років.
Одне з найстаріших авто Києва, що зберіглося до наших часів — Wanderer Лазаренка.
Історичний Автоклуб дослідив історію деяких автівок тих часів. Кому цікаво — ось посилання на відео/подкаст
Коли з’явився перший електромобіль на теріторії України
Поиск
Подобные статьи
Mitsubishi планує «електризувати» весь модельний ряд до 2035 року
Йдеться не лише про акумуляторні електромобілі,...В Туреччині стартують продажі національного електрокара TOGG
Постачання перших електромобілів почнеться з кі...Депутати хочуть ще спростити ввезення автомобілів в Україну
У законопроєкті №9058 передбачено внесення змін...Ford скоротить ще 1 тис. співробітників у Європі
Зараз на заводі в іспанському Альмусафесі працю...Український бронеавтомобіль «Новатор» витримав хвилю осколків від «Граду»
«Українська Бронетехніка» виклада фот...