Чи можливий розвиток ринку електромобілів без Китаю?

by / Вторник, 17 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

В результаті Китай контролює 41% світового видобутку кобальту та більшу частину видобутку літію.

Але незалежно від того, хто видобуває корисні копалини, майже все вирушає до Китаю для переробки на матеріали для акумуляторів.

Адже Китай обробляє 95% марганцю, 73% кобальту, 70% графіту, 67% літію та 63% нікелю.

Яких типів зарядних станцій потребує наявний парк електромобілів в Україні. Куди ринок буде рухатись далі? Частина 1
Чи можливий перехід до єдиного порту зарядки електромобілів. Думки операторів ринку. Частина 2

Китай став найбільшим виробником акумуляторів частково і завдяки тому, що навчився виробляти компоненти акумуляторів ефективно та з меншими витратами.

Адже Китай інвестував у дешевшу альтернативу виробництва катодів LFP (літій-залізо-фосфат), де замість нікелю, марганцю та кобальту використовуються широко доступні залізо та фосфат.

66% акумуляторів у світі сьогодні виробляє Китай. Крім того, у країні найбільше електромобілів на дорогах. І майже всі вони використовують акумулятори китайського виробництва.

Тож незважаючи на мільярди західних інвестицій, Китай залишається далеко попереду. І решті світу може знадобитися десятиліття, щоб наздогнати його.

А за оцінками консалтингової групи Benchmark Minerals, навіть до 2030 року Китай вироблятиме вдвічі більше акумуляторів, ніж решта країн разом узятих.

Більше половини електрокарів у світі виробляються в Китаї

TOP