Чим цього разу здивувало нове покоління Skoda Superb

by / Четверг, 29 Август 2024 / Published in Автоновости

Як і будь-яка інша Skoda, Superb 2024 року – це невибагливий автомобіль, який задовольнить потреби сімей та операторів автопарків, пропонуючи багато простору та надзвичайну практичність, неперевершену в цьому сегменті, який скорочується. Новачку не доведеться турбуватися про Opel Insignia, Ford Mondeo або Renault Talisman, оскільки всі вони були зняті з виробництва. У Європі, де Peugeot досі продає модель 508, Mazda – 6, а Toyota – Camry, масових середньорозмірних седанів не так багато, як хотілося б.

Незважаючи на те, що Superb позиціонується як автомобіль нового покоління, його дизайн є еволюційним та більше схожий на фейсліфтинг. Колісна база залишилася незмінною – 2841 мм, але пропорції моделі зазнали деяких помітних змін, оскільки обидва кузови стали на 15 мм вужчими. Ліфтбек на 43 мм довший і на 12 мм вищий за свого попередника, тоді як універсал подовжився на 40 мм та піднявся на 5 мм. Кузов може здатися знайомим, але він значно витонченіший, ніж раніше, оскільки коефіцієнт аеродинамічного опору хетчбека знизився на 10 відсотків і становить лише 0,23. Коефіцієнт аеродинамічного опору універсала знизився на 15% – до 0,25.

Збільшився простір для передніх і задніх пасажирів, в той час як об’єм вантажу збільшився лише на 20 літрів – до 645 літрів для ліфтбека та на 30 літрів (до 690 літрів) для універсала. Розмір легкосплавних дисків варіюється від 16 до 19 дюймів, і ви можете обрати один з восьми кольорів кузова, шість з яких нові: Purity White, Ice Tea Yellow, Cobalt Blue, Ebony Black, Carmine Red та Pebble Silver.

Хоча зовнішнішність залишилась майже незмінною, інтер’єр суттєво оновився, позбувшись більшості (але не всіх) традиційних елементів керування. Кілька звичних кнопок для швидкого доступу лишилось, хоча більшу частину функціонального навантаження перебрав на себе дисплей. Діагональ інформаційно-розважальної системи становитиме 10 або 13 дюймів, залежно від комплектації, а 10-дюймовий екран панелі приладів – “в базі”. За додаткову плату вперше для Superb буде запропоновано проекційний дисплей.

Родзинкою центральної консолі стануть три шайби налаштувань з 1,25-дюймовими екранчиками. Skoda називає їх «розумними циферблатами» і зазначає, що їх можна налаштовувати в тому сенсі, що ви можете вибрати, що вони будуть робити. Вони використовуються для регулювання підігріву та вентиляції сидінь, а також температури в салоні.

Центральний забезпечує доступ до гучності, режимів руху, інтелектуального кондиціонування, швидкості вентилятора та напрямку повітря. Однак з інформаційно-розважального меню можна вибрати лише чотири з них. Цей центральний Smart Dial оточений звичайними кнопками для розморожування лобового скла, обігріву заднього скла, рециркуляції повітря та функцій автоматичного кондиціонування.

Перелік двигунів починається з 1,5-літрового бензинового агрегату з м’якою гібридною установкою. Він видає 150 к.с. (110 кВт) і доступний лише з переднім приводом. Більший 2,0-літровий агрегат потужністю 204 к.с. (150 кВт) або 265 к.с. (195 кВт), і пропонується тільки з повним приводом.

З дизельних двигунів є лише 2,0-літровий потужністю 150 к.с. (110 кВт) та периеднім приводом або 193 к.с. (142 кВт) та повним приводом. Незалежно від того, який двигун ви обираєте, Skoda встановлює семиступінчасту автоматичну коробку передач з подвійним зчепленням. До речі, про коробку передач, важіль був перенесений на рульову колонку, щоб звільнити простір між сидіннями.

Гібридний Superb поєднує в собі 1,5-літровий бензиновий двигун з електродвигуном, які забезпечують загальну потужність в 204 к.с. (150 кВт). Електрифікована силова установка, яка також використовується у нового Kodiaq, має лише передній привід та працює в парі з шестиступінчастою коробкою передач DSG. Завдяки акумуляторній батареї ємністю 25,7 кВт-год він проїжджає понад 100 км без жодного ковтка бензину. Його можна заряджати потужністю до 50 кВт, і в цьому випадку заряджання від 0 до 80 відсотків триватиме лише 25 хвилин. Ви також отримаєте трохи заряду завдяки рекуперації енергії гальмування.

Skoda не була б Skoda без широкого спектру функцій Simply Clever, і в новому Superb їх налічується 28. Деякі з них є новими, як-от вищезгадані Smart Dials та кришка багажника з електроприводом для універсала. Так, скребок для льоду на внутрішній стороні кришки паливного баку все ще там, як і парасолька всередині водійських дверей. Інші елементи включають складні гачки для сумок у вантажному відділенні, затискач для паркувального талона на лобовому склі, омивач камери заднього огляду та USB-порт у дзеркалі заднього виду для підключення відеореєстратора.

Новий Superb отримав більш досконалі матричні світлодіодні фари, які на 40% яскравіші. Він також доступний з модернізованими адаптивними амортизаторами, які входять в стандартну комплектацію флагманського версії Laurin & Klement. Шикарний L&K доступний з усіма силовими агрегатами та кузовами, пропонує аудіосистему Canton на 14-динаміків, масажні передні сидіння та унікальну оббивку зі шкіри/шкірозамінника.
Оновлений Skoda Superb збирають вже не в Чехії, а в Словаччині, разом з Volkswagen Passat, який випускається лише у кузові універсал.

TOP