Чому аудіоінженерам складніше налаштувати звук в електромобілі?

by / Четверг, 19 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Справа в тому, що акустика в салоні електромобіля виявляється складнішою через велику кількість мінливих частот, які ускладнюють створення якісного звуку. Тривалий час виробники аудіосистем, особливо високого класу, стикалися з проблемами в цьому плані.

Однак, компанія Meridian Audio, британський виробник аудіосистем, який налаштовує звук для відомих брендів, таких як Land Rover, Jaguar та Kia, розробила рішення для цієї проблеми. Вони випустили пакет цифрової обробки під назвою Intelli-Q, спеціально призначений для вирішення акустичних задач, що виникають саме в електромобілях.

Згідно з інженерами Meridian, основна проблема полягає не стільки в гучності, а в характеристиках того, що ми чуємо. Структура звуку, що видає двигун внутрішнього згоряння, є передбачуваною, і її можна контролювати за допомогою технології шумозаглушення.

Фоновий шум, що створюється двигуном, маскує інші звуки, такі як брязкіт, шум трансмісії або гул від дороги. Електромобілі ж генерують випадкові звуки високої частоти, що робить керування акустичним середовищем складнішим. Але Intelli-Q вирішує цю проблему за допомогою спеціальних технологій цифрової обробки сигналів.

Система отримує дані з комунікаційної шини автомобіля в режимі реального часу і компенсує фактори, які впливають на якість звуку в салоні. Після того, як фоновий шум буде взято під контроль, інженери можуть створити бажаний звук, що відповідає вимогам автовиробника.

Електромобілі мають свої переваги, зокрема меншу довжину хвилі фонового шуму, що дозволяє інженерам сконцентруватися на низьких частотах.

Крім того, Meridian бере участь у розробці нового покоління віброгаптичних сидінь, які з’являться в деяких автомобілях у 2025 році. Ці сидіння матимуть надзвичайно тонкі входи, та будуть створювати враження глибокого басу.

TOP