Чому електромобілі мають виглядати інакше?
BMW та Mercedes-Benz здавна закляті суперники. Обидва бренди мають власний погляд на розкіш, дизайн та технічні особливості. З переорієнтацією галузі в бік електрифікації суперники знову зійшлися у двобої й знову застосовують дуже різні підходи.
Це особливо помітно у зовнішності їхніх електромобілів: Mercedes-Benz запустив суббренд EQ зі специфічною мовою дизайну. BMW, тим часом, просто не розуміє в цьому логіки. Принаймні, керівник відділу бренд-дизайну BMW Домагой Дукец (Domagoj Dukec).
«Чому електромобіль повинен виглядати інакше?», — запитав Дукец під час круглого столу для ЗМІ на Concorso d’Eleganza Villa d’Este, що відбувся минулих вихідних в Комо, Італія. «Я та сама людина. Я хочу мати той самий досвід. У мене буде таке ж життя. Знаєте, я не хочу, щоб все було зовсім інакше. Якщо воно стане іншим, то воно буде іншим, тому що це має сенс для всіх. Ми не розробляли дизельний двигун, який би відрізнявся від бензинового».
Коментарі Дукеца з’явилися за кілька днів до того, як BMW випустила нову п’яту серію та візуально ідентичний, повністю електричний седан i5. Невдовзі після того, як компанія застосувала аналогічний підхід до 7 Series та i7. Насправді, єдиним електромобілем BMW, який виділяється з точки зору дизайну, був iX, який не має еквівалента з двигуном внутрішнього згоряння.
Це змушує Дукеца стверджувати, що електрифікація не має реального впливу на свободу дизайну. «Люди всередині мають той самий простір. Можна сказати, що спереду немає двигуна, але у вас все одно є двигуни, так? У вас більша батарея і вам доводиться розміщувати компоненти днища – які мали б бути там, де батарея – деінде. Тому в наших машинах немає багажника на місці двигуна, адже вам все одно потрібно десь розміщувати систему охолодження».
Дукец вважає, що консервативність не обов’язково має бути стилістичним компромісом, вказуючи на те, що Mercedes змушує своїх клієнтів обирати між звичайним бензиновим S-Class і повністю електричним EQS. На противагу цьому, BMW пропонує своїм клієнтам вибір між ДВЗ та електромобілями, але з однаковим дизайном.
Більше половини електрокарів у світі виробляються в Китаї
Поиск
Подобные статьи
Opet пропонує антифризи для цілорічного застосування
Усі автомобільні антифризи представляють собою ...Нові власники російських автозаводів продовжують захоплювати бувші західні підприємства
От тільки на питання: «Де»? відповіді...На сідельні тягачі IVECO T-WAY 6х6 почали встановлювати крани-маніпулятори
На сідельні тягачі IVECO T-WAY AD720T48WT H 6х6...Продажі Jeep в Європі перевищили 100 000 автомобілів
Ерік Лафорж (Eric Laforge), керівник Бренду Jee...Володимир Кличко передав бійцям броньовик Cobra
18-ї бригаді Армійської Авіації, яка захищала К...