Чому General Motors відмовляється від Apple CarPlay та Android Auto
За словами Бебіта, вони лише провокують водіїв більше користуватися смартфонами за кермом, а це є небезпечним під час руху. CarPlay та Android Auto працюють нестабільно і страждають від поганого з’єднання та повільного відгуку, сказав Беббіт. А коли виникають «глюки», водії вважають за краще не чекати відповіді, а беруть до рук телефони. Це відволікає їх від дороги і зводить нанівець саму мету цих програм.
А водіями не потрібно діставати телефон за кермом. Тому GM буде інтегрувати власну систему Ultifi, яка дебютує на електричному Chevrolet Blazer у 2024 році.
Вона отримає програми Google, включаючи Maps та Assistant, та голосове управління, завдяки чому зможе дзвонити та набирати повідомлення під диктовку. Зрозуміло, через Ultifi також можна буде керувати аудіосистемою та клімат-контролем. Не обійдеться і без платних послуг: GM має намір запропонувати різні підписки для користувачів Ultifi, про що було оголошено ще навесні. Відомо, що до 2030 року концерн сподівається заробляти на підписках до 25 мільярдів доларів на рік. Тому в авто GM більше не хочуть бачити сторонні системи.
Поиск
Подобные статьи
В Україні набирає популярності спецтехніка на повнопривідних шасі DAYUN CGC1121
Шасі DAYUN CGC1121 (4х4) — середньотоннажний по...Бригади «ловців шахедів» підсилили ще 20 пікапів Mitsubishi L200
Попередні Mitsubishi L200 вже довели ефективніс...В Україні продовжують забудовувати вантажівки на шасі SITRAK
Бортову вантажівку доповнили крано-маніпуляторн...В Україні почали випускати підйомники на шасі пікапів ISUZU
Нагадуємо, що раніше Завод спецтехніки Техкомпл...IVECO та Ford Trucks спільно розроблятимуть кабіну нової важкої вантажівки
Ця угода випливає з ексклюзивного, необов’язков...