ComAutoTrans 2023: що цікавого показали на третій міжнародній виставці комерційного та спеціального автотранспорту? Частина 2

by / Суббота, 28 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

ComAutoTrans 2023: що цікавого показали на третій міжнародній виставці комерційного та спеціального автотранспорту? Частина 1

Військові баггі від ТОВ «Зернотрейд»
Двох та чотиримісні баггі пропонує ТОВ “Зернотрейд”, з повним приводом та блокування переднього диференціалу. Під капотом досить потужний як для такого легкого транспорту літровий V-подібний 4-тактний двигун SOHC потужністю 81 к.с. при 6500 об/хв та 95 Нм при 5500 об/хв. Гальма по колу гідравлічні дискові з подвійними передніми та задніми супортами. В якості захисту металевий дах та посилені металеві двері. Дорожній просвіт складає 350 мм. Коробка передач – варіатор CVT L-H-N-R-P.

Техніка для ЗСУ від AutoZNA
Компанія Auto ZNA нещодавно привезла в Україну партію свіжих пікапів Dongfeng Rich 6 – це аналог пікапа Nissan Navara. Зовнішні розміри становлять 5310/1850/1810 (довжина/ширина/висота, мм) і база 3150 мм. Внутрішні розміри платформи – 1510/1562/475 мм. Тобто, перед нами середньорозмірний пікап з подвійною п’ятимісною кабіною. Споряджена маса – 1960 кг. На борт він може взяти ще 795 кг, тобто повна маса дорівнює 2755 кг.

Привезена в Україну партія пікапів непогано оснащена. Комплектація включає ABS+EBD+ESP, датчик паркування з системою камер кругового огляду, протитуманні фари, світлодіодні вогні денного світла, кондиціонер, електросклопідйомники, мультифункціональне кермо.

Базова вартість пікапа складає $29 900, а додаткове обладнання у версії для ЗСУ додає до вартості ще 37 500 грн. В цю суму входить додаткове обладнання та посилений кузов за рахунок потужних дуг та силових кріплень для встановлення озброєння. Також компанія Auto ZNA пропонує версії пікапа спеціально обладнані для рятувальних та аварійних служб. Вони укомплектовані ємностями для піни та води, мотопомпами, генераторами, прожекторами та іншим необхідним обладнанням.

Твій крок до перемоги
Окремо хочеться відмітити експозицію, до якої доклали зусиль наші колеги-журналісти з видання “Автоцентр” та проекту “Україна в огні”. Тут проводиться благодійний розпродаж військових трофеїв з найгарячіших точок та збирають гроші на військову майстерню на базі Mitsubishi L200 для 92 ОМБр ім. Івана Сірка. Ця легендарна бригада, яка дислокується у селі Клугино-Башкирівка, протягом багатьох років є «щитом» Харківщини. Під час повномасштабного вторгнення РФ саме 92-й ОМБр разом з іншими українськими захисниками вдалося втримати Харків і значну частину області, а в ході весняного і осіннього контрнаступів – звільнити вже майже весь регіон.

Військовослужбовці бригади приймали участь у боях під містами Дебальцеве Донецької області та Щастя, селищем Станиця Луганська і селом Бахмутівка на Луганщині. Так, 15 грудня 2014 року поблизу села Лобачеве Луганської області відбувся бій 92-ї ОМБр з диверсійно-розвідувальною групою загарбників. Три групи розвідників 92-ї бригади загальною кількість 20 бійців вистежили ДРГ ворога і в результаті бою ліквідували трьох та взяли в полон двох окупантів.

З початком повномасштабної російсько-української війни бригада брала участь в обороні Харкова на Чугуївському напрямку. Також 92-а ОМБр брала активну участь у весняному і осінньому контрнаступах ЗСУ у Харківській області. В результаті військовослужбовці 92-ї бригади звільнили низку важливих населених пунктів.

Перші три дні бригада вела бої у напрямку від адміністративного кордону Харківської та Сумської областей до адміністративного кордону Харківщини та Луганщини. Це була смуга відповідальності 92-ї бригади.

Під час осіннього контрнаступу військовослужбовці 92-ї ОМБр приймали участь у звільнені міст Балаклія та Куп’янськ. Наразі благодійний фонд “Твій Крок” збирає кошти на мобільну майстерню на базі пікапу L200 для передачі 92 ОМБр ім. Івана Сірка. Разом переможемо!

Новий гравець на ринку шкільних автобусів
Але не тільки військова техніка була на виставці. Компанія AUTO-Region представила аграрний самоскид з 3-стороннім розвантаженням – Daewoo Maximus 1728. Він розрахований на перевезення сільськогосподарських вантажів, сипучих будівельних матеріалів, роботи в комунальній галузі. Техніка Daewoo активно освоює різні сегменти ринку і вже часто є учасниками різних тендерних закупівель. Вантажопідйомність самоскида – до 11 т, обсяг вантажу – 10 куб.м (та й більше).

Ще один напрямок AUTO-Region – це постачання турецьких автобусів Temsa. Компанія нещодавно виграла тендер «Енергоатому» на 10 електробусів Avenue Electron. Це 12-метрові міські електробуси з запасом ходу від 200 до 400 км.

Має плани Temsa зайти і на ринок шкільних автобусів в Україні і з цією метою представила на виставці шкільну модифікацію Prestij. Автобус орієнтований для приватних шкіл, які орієнтовані на комфорт та безпеку перевезень своїх учнів.

Зазначимо, що техніку для ремонту представила на виставці і компанія Polycar, причому у різних виконаннях. Для ремонту електромереж запропонували «аварійку» на базі IVECO Eurocargo 4×4, яка здатна дістатися у любу місцевість. Також власні версії аварійних майстерень запропонував ще й завод «Альфатекс».

Виставка ще триватиме до 1 червня, тож усі бажаючі можуть завітати і подивитися ці і інші експонати.

На виставці пройшла прем’єра і бренду LUAZ (не плутати з Луцьким автозаводом), який представив два тюнінговані прототипи електричних пікапів китайського виробництва категорії L7e, тобто вантажний квадромобіль з обмеженням швидкості до 50 кмгодину. У майбутньому, такі транспортні засоби стартап планує збирати в Україні на базі китайського кузову виробництва Hebei Kaiyun Motors, додаючи українські компоненти.

На виставці, навіть, вже приймали предзамовлення на майбутні електроавто по ціні 190 000 грн (без АКБ та без ПДВ). Щоб цей пікап поїхав потрібно ще дозамовити хоча б одну батарею за 45000 грн, або можливо взяти її в аренду. Таким чином, реальна вартість майбутнього електропікапу, який ще не відомо де буде вироблятися, стартує з 7280 у.е. А ось пікап з дворядною кабіною взагалі вартує з 10160 у.е. з одним комплектом батарей.

ComAutoTrans 2023: що цікавого показали на третій міжнародній виставці комерційного та спеціального автотранспорту? Частина 1

TOP