Дакар 2025 став ще видовищнішим і непередбачуванним. Підсумки 1 етапу

by / Воскресенье, 23 Март 2025 / Published in Автоновости

Після того, як у 2023-му з Дакару турнули команду «КАМАЗ-Мастер» з її космічним бюджетом, та білоруську «МАЗспортавто» з державним фінансуванням Білорусії, почалася справжня конкуренція команд. І від того Дакар тільки виграв. Бо тепер все вирішують не гроші, а майстерність та робота команд.

Правда, в цьому році домінує платформа IVECO Powerstar, яку обрала переважна більшість команд. Однак тим і цікавіше, бо кожна додає власні налаштування, модернізує двигуни, підвіску, але все ж це більш менш рівні машини.

Як завжди особняком їде Tatra, яка цього року представила дві абсолютно різні машини. Є і інші команди, які теж обрали Tatra. Присутня на Дакарі і японська Hino, яка теж не полишає надії виграти ці перегони. Отже, конкуренції вистачає і вона справжня, спортивна.

Всього заявлено 44 вантажівки, є серед них і майже серійні Scania, MAN, Volvo, IVECO, які зазвичай їдуть як «технічки» команд і не втручаються у боротьбу фаворитів. Але між ними йде своя неофіційна боротьба, за якою теж цікаво спостерігати.

А перший етап і пролог виграв 23-річний нідерландець Мітчел ван ден Брінк з команди Eurol de Rooy. Хоча недосвідченим його не назовеш, бо він минулого року вже був 3-м, а взагалі для нього це вже 7-й Дакар. Другими і третіми були чехи. Їх відставання від ван дер Брінка за підсумками 1 етапу було в межах 1-2 хв, то ж боротьба буде запекла.

Фактично, це і показав перший день 48-годинного 2-го етапу. Ван ден Брінк трохи заблукав і був змушений зупинитися на ремонт і втратив лідерство. А за підсумками перших суток 48-годинних перегонів в лідери вже вийшов Мартин Мацик з команди MM Technology, який виступає теж на бойовому IVECO Powerstar.

Але це поки що лише проміжні результати, бо перегони тривають.

Слідкувати за подіями на Дакарі в цьому році можна українською у репортажах в Телеграм-каналі AC Garage News

TOP