Дакар 2025 став ще видовищнішим і непередбачуванним. Підсумки 1 етапу
Після того, як у 2023-му з Дакару турнули команду «КАМАЗ-Мастер» з її космічним бюджетом, та білоруську «МАЗспортавто» з державним фінансуванням Білорусії, почалася справжня конкуренція команд. І від того Дакар тільки виграв. Бо тепер все вирішують не гроші, а майстерність та робота команд.
Правда, в цьому році домінує платформа IVECO Powerstar, яку обрала переважна більшість команд. Однак тим і цікавіше, бо кожна додає власні налаштування, модернізує двигуни, підвіску, але все ж це більш менш рівні машини.
Як завжди особняком їде Tatra, яка цього року представила дві абсолютно різні машини. Є і інші команди, які теж обрали Tatra. Присутня на Дакарі і японська Hino, яка теж не полишає надії виграти ці перегони. Отже, конкуренції вистачає і вона справжня, спортивна.
Всього заявлено 44 вантажівки, є серед них і майже серійні Scania, MAN, Volvo, IVECO, які зазвичай їдуть як «технічки» команд і не втручаються у боротьбу фаворитів. Але між ними йде своя неофіційна боротьба, за якою теж цікаво спостерігати.
А перший етап і пролог виграв 23-річний нідерландець Мітчел ван ден Брінк з команди Eurol de Rooy. Хоча недосвідченим його не назовеш, бо він минулого року вже був 3-м, а взагалі для нього це вже 7-й Дакар. Другими і третіми були чехи. Їх відставання від ван дер Брінка за підсумками 1 етапу було в межах 1-2 хв, то ж боротьба буде запекла.
Фактично, це і показав перший день 48-годинного 2-го етапу. Ван ден Брінк трохи заблукав і був змушений зупинитися на ремонт і втратив лідерство. А за підсумками перших суток 48-годинних перегонів в лідери вже вийшов Мартин Мацик з команди MM Technology, який виступає теж на бойовому IVECO Powerstar.
Але це поки що лише проміжні результати, бо перегони тривають.
Слідкувати за подіями на Дакарі в цьому році можна українською у репортажах в Телеграм-каналі AC Garage News
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...