Home / Автоновости / До кінця року російський авторинок можуть залишити близько десятка китайських автобрендів

До кінця року російський авторинок можуть залишити близько десятка китайських автобрендів

До кінця року російський авторинок можуть залишити близько десятка китайських автобрендів

Основними причинами цього є надлишок пропозиції, низька споживча активність та гостра конкуренція на автомобільному ринку, зазначає видання.

Покупці віддають перевагу найбільш відомим брендам, так як у них краще налагоджено офіційне технічне обслуговування.

Як основні претенденти, на догляд джерела «Комерсанта», називають, зокрема, Oting, Kaiyi, SWM, Livan, VGV та MG.

На весну 2024 року у Росії налічувалося 57 китайських автомобільних брендів.

За перший квартал 2025 року у Росії закрилося 213 шоурумів китайських брендів.

Мита Трампа можуть нанести непоправну шкоду автомобільній галузі. Хто виграє від цієї війни?