До кінця року російський авторинок можуть залишити близько десятка китайських автобрендів
Основними причинами цього є надлишок пропозиції, низька споживча активність та гостра конкуренція на автомобільному ринку, зазначає видання.
Покупці віддають перевагу найбільш відомим брендам, так як у них краще налагоджено офіційне технічне обслуговування.
Як основні претенденти, на догляд джерела «Комерсанта», називають, зокрема, Oting, Kaiyi, SWM, Livan, VGV та MG.
На весну 2024 року у Росії налічувалося 57 китайських автомобільних брендів.
За перший квартал 2025 року у Росії закрилося 213 шоурумів китайських брендів.
Мита Трампа можуть нанести непоправну шкоду автомобільній галузі. Хто виграє від цієї війни?
Поиск
Подобные статьи
З 1 січня 2024 року в Україні зміняться суми збору в пенсійний фонд при першій реєстрації авто
В Україні підвищили штрафи за керування авто бе...Кросовер DS 7 та седан DS 9 – офіційні автомобілі «Тижня моди в Парижі»
Календар заходу «Тижні моди в Парижі» почався у...5 причин чому Peugeot 408 – це непересічний автомобіль
Дизайн Peugeot 408 ламає стереотипи, вирізняєть...Яким був Львівський мотозавод у 1964 році. Архівні кадри
Як працював завод ЛЗМ, яку техніку там вироблял...На яких автобусах їздили в українських містах у 20-30-і роках
Почнемо зі Львова, де їздили ось такі яскраві &...