Dongfeng Rich 6 – «близнюк» Nissan Navara вже на українському ринку
Багатьом нашим захисникам із ЗСУ відомий пікап Nissan Navara, але найчастіше це вже пошарпана в боях машина. Волонтери самотужки намагаються привозити ці легендарні пікапи з Європейського Союзу та праворульні версії з Великої Британії. Однак мало хто ще знає, що Auto ZNA імпортує по суті нові Nissan Navara, тільки під ім’ям Dongfeng Rich 6.
Які виконання Dongfeng Rich 6 підготували для зв’язківців, агрономів і не тільки
І це майже той же самий японський пікап, тільки зібраний на заводі Zhengzhou Nissan — спільному підприємстві Dongfeng Nissan. Причому, це не єдиний і далеко не перший спільний японо-китайський пікап — це вже третє покоління пікапа, створеного за тими самими лекалами, що і його японський побратим.
Історія пікапів Dongfeng спільної з Nissan розробки вже налічує майже чверть століття.
Перше покоління Dongfeng Rich виробляли з 1999 по 2014 роки. Крім пікапа була також версія п’ятидверного позашляховика на його базі. Модель була заснована на платформі Nissan F-Alpha від пікапа Nissan D22, який випускали на спільному підприємстві Dongfeng-Nissan.
Друге покоління Rich було представлено в грудні 2014 року з повністю зміненою передньою і задньою частиною, зміненим інтер’єром. Оновлення було запущено в березні 2017 року і вже відповідало екологічним нормам викидів Євро-V. Турбодизель 2.5 (140 к.с. і 305 Нм) став потужнішим на 24 к.с. і додав 25 Нм крутного моменту. Цікаво, що на деяких ринках модель іменувалася як Peugeot Pick Up.
Основними конкурентами в цьому сегменті були Toyota Hilux і Mitsubishi L200. Потрібен був автомобіль, що не поступається за технічними характеристиками і надійністю, але при цьому дешевший на 20-30%. Але вони практично зникли, в наявності зате з’явилися французькі пікапи.
Кумедно, що новий Peugeot Landtrek, який нещодавно з’явився на українському ринку в якості першого французького пікапа, в основі теж має китайсько-японське коріння. Щоправда цього разу в його основі інша модель Kaicene F70, також відома як Fiat Titano та Changan Hunter.
І якщо під капотом у французького конкурента силові агрегати (двигун/коробка передач) від Mitsubishi L200, якого зараз так бракує на українському ринку, то у Dongfeng Rich 6 третього покоління – від більш просунутого Nissan Navara.
Судіть самі: у Peugeot Landtrek турбодизель 1.9 HDi (150 к.с. і 350 Нм) проти потужнішого і сучаснішого турбодизеля 2.3 (163 к.с. і 380 Нм) у Dongfeng Rich 6.
У Peugeot Landtrek в якості КПП виключно 6-ступінчаста «механіка», тоді як Dongfeng Rich 6 пропонує сучасний 8-ступінчастий «автомат» ZF8 другого покоління. Вона підтримує три режими руху: Eco мінімізує витрату, Snow полегшує рух узимку і Sport забезпечує кращу динаміку.
До слова, є простіша версія, з 5-ступінчастою «механікою», яка йде в парі з простішим і доступнішим бензиновим двигуном 2,5 л (140 к.с. і 305 Нм).
Dongfeng Rich 6 – це найдоступніша та найекономічніша версія, що увібрала в себе все найпрактичніше і найнадійніше від попередніх моделей, але зберегла достатній рівень комфорту.
За відмінну прохідність відповідає японська система повного приводу з трьома режимами, які легко змінюються шайбою біля важеля коробки передач. Для економного руху асфальтом оптимальний задній привід 2WD, повний активізується переходом у режим 4H, а 4L дасть змогу подолати найважче бездоріжжя за рахунок зниженого ряду передач. Прохідності сприяє і пристойний дорожній просвіт у 207 мм.
Варто також відзначити практичні та надійні інженерні рішення в конструкції задньої підвіски, яка являє собою залежне рішення на ресорах з нерозрізним мостом. Передня підвіска незалежна на подвійних важелях. Гальма – комбіновані: спереду дискові та ззаду барабанні.
Пристойний об’єм і площа грозового відсіку, особливо з огляду на дворядну п’ятимісну кабіну, дає змогу розмітити в кузові повноцінну палету: довжина/ширина/висота вантажного ящика – 1510/1562/475 мм, відповідно. Під цей простір фахівцями компанії Auto ZNA вже розроблено і застосовується нашими захисниками кілька варіантів надбудов – від міцного трубчастого каркаса, який можна використовувати як основу для встановлення великокаліберного кулемета або майданчика для керування дронами; до машини радіолокації, медичного, рятувального або спеціального автомобіля підтримки. Універсальні бокси-вкладиші під вантажний відсік для цих цілей вже розроблені і пропонуються за цілком конкурентоспроможними цінами. Окрема знижка надається благодійним фондам.
Загалом, третє покоління пікапа Dongfeng Rich 6 – це вже далеко не тільки простий трудяга, а й цілком собі комфортний і безпечний автомобіль, оснащений усіма сучасними системами безпеки і зручностей. Усі комплектації мають кондиціонер, АБС, систему стабілізації, мультимедійну систему, електросклопідйомники та відеокамери кругового огляду.
Dongfeng Rich 6, створений компанією Nissan, як відповідь на потреби клієнтів у країнах Азії, Африки та Південної Америки в недорогому та доволі простому форматі, що буде експлуатуватися у важких дорожніх умовах, на віддалі від сервісних центів. При його виготовленні використовується двигун, рама, підвіска, електропроводка і система управління Nissan, коробка передач від світового лідера, німецької компанії ZF.
Перші кілька десятків пікапів Rich 6 в Україну були завезені компанією Auto ZNA ще 2021 року і відтоді експлуатуються кількома агрохолдингами на півночі України. У 2022 році вони стали надходити для потреб ЗСУ.
Наразі ці автомобілі мають пробіги від 90 до 200 тисяч кілометрів.
Основні проблеми, що проявилися за цей час, незначні і пов’язані переважно з потраплянням у ДВЗ поганого дизельного палива, з домішками або водою. Для вирішення таких завдань, за необхідності, фахівці нашої компанії роблять монтаж додаткових паливних фільтрів, обробку днища і рами антикорозійними покриттями.
У підсумку вийшов невибагливий, економний і надійний пікап, який легко трансформується під потрібні завдання. У нього в основі перевірена конструкція від Nissan Navara і найбільш безпроблемні вузли, що зарекомендували себе в попередніх поколіннях.
Ціни на Dongfeng Rich 6 починаються з $29 900, а гарантія складає 3 роки або 100 тис. км. Фірмові СТО є в Києві, Дніпрі, Львові та Одесі. На складах компанії достатньо витратних матеріалів та комплектуючих.
Детальніше про Dongfeng Rich 6 по тел. +38 050 473 0151
FB — https://www.facebook.com/profile.php?id=100090976720057
Поиск
Подобные статьи
Dongfeng Rich 6 – «близнюк» Nissan Navara вже на українському ринку
Багатьом нашим захисникам із ЗСУ відомий пікап ...Військовим на Куп`янський напрямок передали 6 пікапів
Автівки вже в строю і відправилися боронити Куп...Відновлювати Херсонщину будуть самоскиди Iveco
Чергова техніка надійшла від нашого надійного п...Stellantis Україна виконала понад 20 тис. заявок на безкоштовний ремонт авто екстрених служб
Програма безкоштовного ремонту автомобілів від ...«Теплокомуненерго» оновлює парк самоскидами JAC N200
Основні характеристики самоскидів JAC N200: ...