DS готує розкішний електричний седан з великим пробігом

by / Среда, 25 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Помічений на зимових випробуваннях прототип, який замінить DS 9, має кузов фастбек, схожий на новий кросовер e-3008 від Peugeot, що належить до бренду Stellantis.

Його лінія даху більш рельєфна, ніж у перспективного концепту Aero Sport Lounge, який шеф-дизайнер DS Тьєррі Метроз назвав «прелюдією до наших наступних творінь» і «маніфестом» для більш екологічних розкішних автомобілів.

Очікується, що він стане першою з двох нових моделей DS, які почнуть вироблятися на заводі Stellantis в Мельфі, Італія, у 2025 році, і буде побратимом наступника Insignia.

Всі моделі, що вироблятимуться в Мелфі, використовуватимуть платформу STLA Medium, яка дебютувала під моделлю e-3008. За ним можна оцінити технічні характеристики нового DS EV.

Платформа призначена для автомобілів довжиною від 4,3 м до 4,9 м, а це означає, що вона може стати основою для заміни всіх моделей лінійки DS, за винятком DS 3, яка повинна буде використовувати архітектуру STLA Small.

STLA Medium забезпечує потужність електромобіля від 215 до 382 к.с., використовуючи або один двигун, встановлений спереду, або по одному двигуну на кожну вісь (забезпечуючи повний привід).

Наразі пропонується батарея ємністю до 98 кВт*год, що забезпечує запас ходу до 700 км. Модель e-3008 також пропонує батарею ємністю 73 кВт*год, яка забезпечує 520 км пробігу між заряджаннями.

Однак ці цифри можуть змінюватися, оскільки щільність енергії покращується завдяки таким розробкам, як нові хімічні речовини для акумуляторів.

Енергоефективність, а не просто продуктивність, безсумнівно, буде пріоритетом для нового DS.

Колишній генеральний директор DS Беатріс Фуше (Béatrice Foucher) розповіла Autocar, що нова моlель матиме «привабливий» інтер’єр, натхненний концептом MI 21, який представили у червні 2023 року.

Цікаво, що MI 21 – це був суто внутрішній концепт інтер’єру, натхненного стилем арт-деко, який пізніше було вирішено продемонструвати публіці заради зворотного зв’язку.

Він має безліч новітніх дизайнерських рішень. Наприклад, дверні панелі та сидіння виготовлені зі шматків плісированого текстилю, схожого на шовк. Єдиний великий динамік розміщений у просторі для ніг між водієм і пасажиром, що зменшує кількість проводів, необхідних для стереосистеми, і, таким чином, покращує екологічність.

Інформаційно-розважальна система та панель приладів не виводяться на екрани, а проектуються на велику скляну панель за допомогою трьох невеликих вузлів на панелі приладів. Ця проекційна система має дві фокусні відстані, що дозволяє водієві зосередитися на приладах і розмити те, що дивиться пасажир (наприклад, фільм), і навпаки.

Управління цими функціями здійснюється за допомогою фізичних жестів, які розпізнаються ультразвуковими датчиками на скляній панелі на центральній консолі, а також за допомогою голосових команд.

Незалежно від того, яку форму вона прийме, коли надійде у виробництво, наступна модель DS відіграє важливу роль у майбутньому французького преміум-бренду.

У портфоліо Stellantis, що налічує 14 брендів, ця модель спокійно існувала при дуже невеликому обсязі продажів. Ситуацію вирішили виправити за допомогою нового керівника: в липні 2023 року на заміну Беатріс Фуше прийшлов Олів’є Франсуа, який очолював Fiat та Abarth.

Кросовер DS 7 та седан DS 9 – офіційні автомобілі «Тижня моди в Парижі»

TOP