Електромобілі Leapmotor планують випускати в Європі та Північній Америці

by / Понедельник, 26 Август 2024 / Published in Автоновости

«В певний момент у західних урядів може виникнути спокуса заблокувати китайський експорт, – сказав Таварес. «У нас є можливість збирати автомобілі Leapmotor всередині цієї бульбашки. Причому, це може бути як Європа, так і Північна Америка».

Stellantis розглядає можливість виробництва електромобілів Leapmotor в Італії, повідомляє Automotive News Europe. «Немає причин виключати будь-яку країну, де є завод Stellantis», – сказав Таварес.

Тиск на зниження витрат для виробництва електромобілів змусить світових автовиробників консолідуватися, сказав Таварес журналістам під час відеоконференції з Нью-Йорка. Але він не обговорює жодних значних угод. «У нас і так багато роботи», – сказав Таварес.

Раніше цього місяця компанія Stellantis спростувала чутки про те, що вона розглядає можливість об’єднання з французьким автовиробником Renault.

Таварес сказав, що в кінцевому підсумку може залишитися не більше п’яти великих автовиробників, оскільки діючі автогіганти намагаються досягти економії на масштабах, щоб конкурувати з BYD та іншими китайськими компаніями, які активно зростають.

За словами Тавареса, автовиробники перебувають під тиском, щоб «продавати електромобілі за ціною ДВЗ». Наразі BYD і китайські виробники електромобілів мають 30%-ву перевагу у виробничих витратах над західними автовиробниками. І тарифний захист не допоможе, за словами Карлоса Тавареса. Якщо ж китайські автовиробники вирішать побудувати заводи в Мексиці, щоб відправляти автомобілі до США, мексиканський уряд вітатиме ці інвестиції, сказав він.

Вашингтону доведеться обирати між порушенням правил торговельної угоди між США, Мексикою і Канадою або потенційним посиленням тиску на мексиканських робітників, щоб вони мігрували до США в пошуках роботи, наостанок додав Таварес.

Як розібратися в китайських автомобільних брендах. Хто кому належить?

TOP