Електромобілі Leapmotor планують випускати в Європі та Північній Америці
«В певний момент у західних урядів може виникнути спокуса заблокувати китайський експорт, – сказав Таварес. «У нас є можливість збирати автомобілі Leapmotor всередині цієї бульбашки. Причому, це може бути як Європа, так і Північна Америка».
Stellantis розглядає можливість виробництва електромобілів Leapmotor в Італії, повідомляє Automotive News Europe. «Немає причин виключати будь-яку країну, де є завод Stellantis», – сказав Таварес.
Тиск на зниження витрат для виробництва електромобілів змусить світових автовиробників консолідуватися, сказав Таварес журналістам під час відеоконференції з Нью-Йорка. Але він не обговорює жодних значних угод. «У нас і так багато роботи», – сказав Таварес.
Раніше цього місяця компанія Stellantis спростувала чутки про те, що вона розглядає можливість об’єднання з французьким автовиробником Renault.
Таварес сказав, що в кінцевому підсумку може залишитися не більше п’яти великих автовиробників, оскільки діючі автогіганти намагаються досягти економії на масштабах, щоб конкурувати з BYD та іншими китайськими компаніями, які активно зростають.
За словами Тавареса, автовиробники перебувають під тиском, щоб «продавати електромобілі за ціною ДВЗ». Наразі BYD і китайські виробники електромобілів мають 30%-ву перевагу у виробничих витратах над західними автовиробниками. І тарифний захист не допоможе, за словами Карлоса Тавареса. Якщо ж китайські автовиробники вирішать побудувати заводи в Мексиці, щоб відправляти автомобілі до США, мексиканський уряд вітатиме ці інвестиції, сказав він.
Вашингтону доведеться обирати між порушенням правил торговельної угоди між США, Мексикою і Канадою або потенційним посиленням тиску на мексиканських робітників, щоб вони мігрували до США в пошуках роботи, наостанок додав Таварес.
Як розібратися в китайських автомобільних брендах. Хто кому належить?
Поиск
Подобные статьи
З 1 січня 2024 року в Україні зміняться суми збору в пенсійний фонд при першій реєстрації авто
В Україні підвищили штрафи за керування авто бе...Кросовер DS 7 та седан DS 9 – офіційні автомобілі «Тижня моди в Парижі»
Календар заходу «Тижні моди в Парижі» почався у...5 причин чому Peugeot 408 – це непересічний автомобіль
Дизайн Peugeot 408 ламає стереотипи, вирізняєть...Яким був Львівський мотозавод у 1964 році. Архівні кадри
Як працював завод ЛЗМ, яку техніку там вироблял...На яких автобусах їздили в українських містах у 20-30-і роках
Почнемо зі Львова, де їздили ось такі яскраві &...