Ford готує екстремальний кросовер Mustang Raptor

by / Понедельник, 30 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Як кажуть в штатах, у світі є три речі, про які не варто говорити, якщо ви не хочете розпочати бійку: релігія, політика і те, що Ford Mustang є чимось іншим, аніж дводверним поні-каром. Однак ми не думаємо, що цей Raptor Mustang почне бійку. Хіба що, можливо, в серцях та умах справжніх ентузіастів мустангів, які хочуть ненавидіти його, але піддадуться тому факту, що він до біса крутий.

Перший рендер синього ліфтованого Мустангу на потужних шинах від X-Tomi Design зображує щось набагато більше, ніж ескізний проект вихідного дня. Решітка радіатора в стилі Raptor виглядає надзвичайно круто на передній частині нового Mustang. Чесно кажучи, він навіть не обов’язково має бути повнопривідним – ліфт підвіски з шипованими шинами та пластинами протиковзання був би епічною забавкою і в задньопривідному 460-сильному Mustang GT. Насправді, таке купе краще ніж чотиридверний електричний кросовер Mustang, чи не так?
Популярність пікапа F-150 Raptor перекинулась на Bronco Raptor та чекає на Ranger. Наступним логічним кроком здається схрещування однієї вдалої формули з іншою. Це вимагатиме невеликих жертв з боку Mustang: хоча він отримає повний привід, він не матиме двоступеневої роздавальної коробки і не матиме ручної коробки передач (реальність, з якою власники Mustang Shelby GT500 дуже добре знайомі). Тим не менш, коли він з’явиться у 2026 році, він повинен мати все необхідне , щоб стати одним з найшвидших Мустангів в історії. І він буде таким з розвиненими бризковиками.

Другий рендер від Car and Driver вже набагато ближе до серійного Ford Mustang Raptor, який очікується в 2025 році як модель 2026 року. Навіть орієнтовна ціна відома – від $90 тисяч до $110 тисяч за версію R.
Хоча в моторний відсік Мустанга можна встановити практично будь-який з багатьох двигунів Ford, Raptor запропонує майже 500-сильний 5,0-літровий V8. Вибачте, друзі, але механічної коробки передач тут не буде. Також не чекайте двоступеневої роздавальної коробки. Щоб максимально використати обмежений простір у приводному тунелі, 10-ступінчаста автоматична коробка розподіляє крутний момент на всі чотири колеса через міжосьовий диференціал з електронним управлінням. Звичайно, Mustang Raptor R з 5,2-літровим V8 з наддувом потужністю понад 700 к.с. з’явиться дещо пізніше – чому б і ні? Та потужна підвіска з амортизаторами Fox Live Dampers з достатнім ходом підвіски, яка дозволяє мчати вибоїстим заміським шосе, не розливаючи своє пиво.
Mustang Raptor від Ford має змінити сприйняття моделі, можливо про таку модель мріяли не лише фанати поні-кару але й поціновувачі позашляховиків Raptor. Всі деталі не розкриті, більше інформації буде ближче до дати запуску Mustang Raptor, яка очікується десь у 2026 році.
Ford буде дотримуватися формули, схожої на формулу F-150 Raptor. Базова версія значний додасть у кінських силах порівняно з дорожньою моделлю V8, а потім з’явиться Raptor R, та буде пити з величезного корита крутного моменту. Стартова ціна на позашляховий Mustang буде такою ж високою, як і інші моделі з назвою Raptor.
Цікавий факт. У лютому 1992 року, задовго до того, як у Ford почали мріяти про позашляховий «Мустанг», компанія C/D провела тест «мустанг проти мустанга», в якому на ґрунтовому треку змагалися кінний екіпаж та кабріолет Mustang GT з кузовом «Фокс». Кобила Танг проїхала чверть за 34,3 секунди на швидкості 40 км/год; Mustang GT зробив це за 17,0 секунд на швидкості 143 км/год. Виходячи з ціни, конячка перемогла.

TOP