Ford попереджає про збільшення збитків на електромобілях

by / Понедельник, 26 Август 2024 / Published in Автоновости

У середу профспілка робітників автомобільної промисловості США (UAW) та Ford досягли попередньої угоди, яка передбачає підвищення заробітної плати на 25% для 57 000 працівників протягом чотирьох з половиною років, що поклало край страйку на деяких з найбільших заводів автовиробника.

Фінансовий директор Ford Джон Лоулер на брифінгу для ЗМІ в четвер заявив, що компанія відкладе частину запланованих багатомільярдних інвестицій у нові виробничі потужності з виробництва електромобілів, посилаючись на «величезний тиск на ціни».

Як і багато інших автовиробників, Ford «намагається знайти баланс між ціною, маржею і попитом на електромобілі», – сказав Лоулер.

General Motors раніше цього тижня також відкликав свій прогноз на 2023 рік і заявив, що відкладе на рік відкриття заводу з виробництва електричних вантажівок в Мічигані.

Згідно з даними LSEG, скоригований прибуток на акцію Ford у третьому кварталі в 39 центів не дотягнув до середнього прогнозу Уолл-стріт в 45 центів.

Ford заявив, що його підрозділ з виробництва електромобілів отримав більший, ніж очікувалося, збиток до виплати відсотків і податків у розмірі 1,3 млрд доларів. Компанія прогнозувала річний збиток підрозділу Ford Model e в розмірі $4,5 млрд.

Автовиробник заявив, що його бізнес електромобілів зазнав «різкого падіння» цін і прибутковості, і що клієнти не готові платити за електромобілі більше, ніж за аналогічні моделі з двигуном внутрішнього згоряння і гібридні моделі.

Виручка Ford у третьому кварталі зросла на 11% до $44 млрд, а прибуток склав $1,2 млрд порівняно зі збитками у розмірі $827 млн роком раніше.

Автовиробник заявив, що його підрозділ комерційних автомобілів Ford Pro та підрозділ автомобілів з ДВЗ та гібридних автомобілів Ford Blue продемонстрували вищі показники виручки, EBIT та рентабельності у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Загальний економічний збиток від страйків «Детройтської трійки» автовиробників сягнув $9,3 млрд, повідомила консалтингова компанія Anderson Economic Group на початку цього тижня.

Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт

TOP