Ford виводить на ринок свій аналог Volkswagen ID.5
Це не повністю окрема платформа, а варіація європейського паркетника Ford Explorer, який не має нічого спільного з американським позашляховиком. Європейський Explorer зразка 2023 побудований на платформі MEB концерну Volkswagen, і ця співпраця двох компаній спочатку передбачала створення двох електричних моделей під маркою Ford. Тобто, фактично пара Explorer/Capri стала аналогом моделей Volkswagen ID.4/ID.5, але з оригінальним фордівським дизайном.
Два паркетники марки Ford об’єднує ідентична колісна база (2770 мм), але Capri відрізняється від Експлорера не тільки похилим дахом і збільшеним заднім звисом. Використана низка дизайнерських рішень, що відсилають до оригінального купе. Наприклад, це чорна імітація радіаторної решітки, чотириока світлотехніка, овальний вигин бокового скління і розділені чорною смугою задні ліхтарі. На вибір запропоновані колеса діаметром від 19 до 21 дюйми. Довжина машини – 4634 мм (плюс 166 мм до Експлорера), ширина – 1872 мм, висота – 1626 мм. Об’єм багажника – від 572 літрів під шторкою до 1510 літрів.
У салоні Capri практично копіює Explorer, включаючи вертикальний екран медіасистеми (14,6 дюйма), 17-літровий центральний бокс MegaConsole, бездротову зарядку та передні сидіння з функцією масажу. До списку опцій входять контурне підсвічування, електропривод п’ятих дверей та аудіосистема Bang&Olufsen з десятьма динаміками та сабвуфером. Мабуть, єдиною оригінальною деталлю стала срібляста нижня спиця керма з отворами, що імітує спортивні керма минулого.
Електромобіль Ford Capri запропонований у двох версіях. Задніводний варіант з одним електродвигуном (286 л.с., 545 Нм) та акумулятором ємністю 77 кВт•год тягне на 2098 кг. На розгін до сотні йому потрібно 6,4 с, а паспортний запас ходу — 627 км за циклом WLTP.
Повнопривідний Ford Capri – це два мотори із сумарною віддачею 340 к.с. та 545 Нм, акумулятор ємністю 79 кВт•год та споряджена маса 2174 кг. Час розгону до 100 км/год – 5,3 с, запас ходу – 592 км. Максимальна швидкість обох версій обмежена на позначці 180 км/год. Зате є різниця в потужності зарядки постійного струму: у задньопривідної версії — 135 кВт, повнопривідної — 185 кВт. Щоправда, час зарядки з 10 до 80% майже однаковий: 28 та 26 хвилин відповідно.Випускатимуть Capri на тому самому фордівському заводі в Кельні, де роблять Explorer. У Європі продажі розпочнуться вже цього року, і навіть оголошено ціни: від 52 тисяч євро за одномоторну версію та від 56 тисяч за двомоторну
Поиск
Подобные статьи
IVECO виграла найбільший автобусний тендер в Німеччині
Рамкова угода включає до 200 12-метрових автобу...Що зміниться на авторинку після прийняття закону 9083?
Вчора сталася доленосна подія – Верховна Рада У...Ще один сервісний центр МВС переїхав в укриття та надає послуги під час тривоги
Нова адреса: с. Пісочин, вул. Транспортна, 116 ...Міноборони допустило до експлуатації безшумний роботизований транспортер
CRAB-LS призначений для виконання завдань насам...Honda і Nissan почали переговори про злиття
Переговори, про які вперше повідомила газета Ni...