Ford виводить на ринок свій аналог Volkswagen ID.5
Це не повністю окрема платформа, а варіація європейського паркетника Ford Explorer, який не має нічого спільного з американським позашляховиком. Європейський Explorer зразка 2023 побудований на платформі MEB концерну Volkswagen, і ця співпраця двох компаній спочатку передбачала створення двох електричних моделей під маркою Ford. Тобто, фактично пара Explorer/Capri стала аналогом моделей Volkswagen ID.4/ID.5, але з оригінальним фордівським дизайном.
Два паркетники марки Ford об’єднує ідентична колісна база (2770 мм), але Capri відрізняється від Експлорера не тільки похилим дахом і збільшеним заднім звисом. Використана низка дизайнерських рішень, що відсилають до оригінального купе. Наприклад, це чорна імітація радіаторної решітки, чотириока світлотехніка, овальний вигин бокового скління і розділені чорною смугою задні ліхтарі. На вибір запропоновані колеса діаметром від 19 до 21 дюйми. Довжина машини – 4634 мм (плюс 166 мм до Експлорера), ширина – 1872 мм, висота – 1626 мм. Об’єм багажника – від 572 літрів під шторкою до 1510 літрів.
У салоні Capri практично копіює Explorer, включаючи вертикальний екран медіасистеми (14,6 дюйма), 17-літровий центральний бокс MegaConsole, бездротову зарядку та передні сидіння з функцією масажу. До списку опцій входять контурне підсвічування, електропривод п’ятих дверей та аудіосистема Bang&Olufsen з десятьма динаміками та сабвуфером. Мабуть, єдиною оригінальною деталлю стала срібляста нижня спиця керма з отворами, що імітує спортивні керма минулого.
Електромобіль Ford Capri запропонований у двох версіях. Задніводний варіант з одним електродвигуном (286 л.с., 545 Нм) та акумулятором ємністю 77 кВт•год тягне на 2098 кг. На розгін до сотні йому потрібно 6,4 с, а паспортний запас ходу — 627 км за циклом WLTP.
Повнопривідний Ford Capri – це два мотори із сумарною віддачею 340 к.с. та 545 Нм, акумулятор ємністю 79 кВт•год та споряджена маса 2174 кг. Час розгону до 100 км/год – 5,3 с, запас ходу – 592 км. Максимальна швидкість обох версій обмежена на позначці 180 км/год. Зате є різниця в потужності зарядки постійного струму: у задньопривідної версії — 135 кВт, повнопривідної — 185 кВт. Щоправда, час зарядки з 10 до 80% майже однаковий: 28 та 26 хвилин відповідно.Випускатимуть Capri на тому самому фордівському заводі в Кельні, де роблять Explorer. У Європі продажі розпочнуться вже цього року, і навіть оголошено ціни: від 52 тисяч євро за одномоторну версію та від 56 тисяч за двомоторну
Поиск
Подобные статьи
Електричний гіперкар Rimac Nevera оновив 23 рекорди. Скільки тепер займає розгін до 400 кмгод?
Всі заїзди виконував стандартний гіперкар Never...Електричний Lotus Emeya зможе розігнатися до 100 кмгод за 2,7 с
Свою третю електричну модель Lotus належить до ...USAID передала на Сумщину 4 автомобілі для ремонту енергомереж
Ці автомобілі виконані на базі Iveco Daily та п...Opet пропонує антифризи для комерційної техніки
Вантажні автомобілі, спеціальна та аграрна техн...ЄІБ надав понад 60 млн євро на відновлення доріг та оновлення міського транспорту в Україні
З наданого фінансування 43,48 млн євро призначе...