Французький виробник бронетехніки знайшов партнера для виробництва в Україні
Як основу буде використано вже наявну модель шасі Celeris, яка наразі є перевіреним рішенням і застосовується французькою армією, зокрема у бронеавтомобілі Serval. ЧСаме це шасі могло зацікавити українського партнера, бо власних шасі українські виробники бронеавтомобілів не мають, а використовують різні напівцивільні.
Маса рами Celeris становить близько 3500 кг без шин і 4300 кг із шинами, а типова броньована машина, побудована на її базі, матиме повну масу від 13 до 18,5 тонн. Це дасть змогу змонтувати на цьому шасі різні варіанти бронекапсули, розраховані на кількість десанту або озброєння, та з різною ступенню захисту
Трансмісія, що пропонується Texelis у стандартній комплектації, базується на дизельному двигуні Cummins ISL9 Euro 3 потужністю 375 к.с. (275 кВт), що поєднується з коробкою передач Allison 3200SP з двоступеневою роздавальною коробкою та нейтральним положенням.
Таким чином, французьке шасі дійсно може знайти великий ринок в Україні, враховуючи, що потреби у броньованих машинах зараз величезний, та й війна триває.
Поиск
Подобные статьи
З 1 січня 2024 року в Україні зміняться суми збору в пенсійний фонд при першій реєстрації авто
В Україні підвищили штрафи за керування авто бе...Кросовер DS 7 та седан DS 9 – офіційні автомобілі «Тижня моди в Парижі»
Календар заходу «Тижні моди в Парижі» почався у...5 причин чому Peugeot 408 – це непересічний автомобіль
Дизайн Peugeot 408 ламає стереотипи, вирізняєть...Яким був Львівський мотозавод у 1964 році. Архівні кадри
Як працював завод ЛЗМ, яку техніку там вироблял...На яких автобусах їздили в українських містах у 20-30-і роках
Почнемо зі Львова, де їздили ось такі яскраві &...