ГАЗи, МАЗи та КАМАЗи, які експлуатуються в Україні — приречені. І ось чому?
Київські митники виявили спробу незаконно імпортувати партію різноманітних запчастин російського виробництва до транспортних засобів Камаз, ГАЗ, Газель тощо загальною вагою 23 тонни, чим упередили потрапляння російських товарів на територію України під час війни. Наразі після спільних заходів Київської митниці та Теруправління ДБР у м.Києві запчастини передано бригаді спецпризначення «Азов».
,br>
«Аналізуючи надані під час митного оформлення документи, митники встановили, що запчастини постачаються в Україну за комерційною угодою, в якій валютою розрахунку є російські рублі, а оплата за товар здійснюється на рахунок, відкритий в росії. Митники встановили, що ці запчастини вироблені на підприємствах росії та переміщені з росії до білорусі вже після повномасштабного вторгнення. Згодом цей товар ввезли в Україну, намагаючись приховати його походження», — зазначили у митниці.
Митне оформлення цього товару було одразу призупинено, а запчастини вилучені Теруправлінням ДБР у м.Києві в рамках кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч.2 ст. 110-2 Кримінального кодексу України.
Тепер, керуючись правовим режимом воєнного стану, цю партію запчастин загальною вартістю 5,7 млн грн за рішенням суду відчужено у компанії, що імпортувала товар та передано бригаді спецпризначення «Азов» для відновлення та ремонтну автотранспортних засобів, які стоять на балансі підрозділу та використовуються під час виконання бойових завдань.
Отже, як бачимо, митники намагаються жорстко припиняти всі спроби «сірого» імпорту російських запчастин. Це неодмінно призведе до повного зникнення їх з ринку. Залишаться лише вживані запчастини з «розборок» та аналоги, які виробляються в інших країнах (а їх не багато). За рахунок «канібалізму» російські авто ще певний час проіснують, але їх перспективи на українському ринку вже зрозуміли — вони приречені.
Таким чином, автомобілі російського та білоруського виробництва остаточно втратять свою головну перевагу — дешеві (у порівнянні з європейськими авто) запчастини, і це зробить їх експлуатацію нерентабельною. Тому бізнесу, який має у автопарку автомобілі російського та білоруського виробництва, краще починати від них відмовлятися. Те ж саме доведеться зробити і комунальним підприємствам, де досі велика кількість спецтехніки на російських шасі. Бо скоро вони не зможуть легально придбати на них запчастини.
За самими скромними підрахунками AUTO-Consulting, українському бізнесу і комунальним підприємствам доведеться в найближчі роки замінити близько 200 тис. таких вантажівок. Отже, перспективи розвитку українського ринку вантажівок на найближчі роки дуже оптимістичні. А от російський диктатор-стратег знову всіх «переграв» і своїми діями і «гумконвоями» повністю знищив ринок не тільки для всіх російських виробників, але й для виробників запчастин на довгі роки. А як показує досвід східноєвропейських країн, назад на російські автівки ніхто вже ніколи не пересідає, навіть в Угорщині.
Поиск
Подобные статьи
MAN запустив у виробництво останнє покоління дизельних двигунів. Далі тільки електрика
Генеральний директор MAN Олександр Власкамп зая...Який зараз вигляд має автопарк ЗСУ: мотоцикли, багі, бронемашини, MRAP
За інформацією Головного управління забезпеченн...Новий автобус «Історик» був розроблений та випускається в Сумах
Виробництво нового шкільного автобусу організов...Із заводу KIA вкрали 900 двигунів
Виявити нестачу такої великої кількості виробів...Toyota планує представити компактний Land Cruiser Mini
Відомо, що компактний кросовер матиме довжину б...