Головні прем’єри Парижського автосалону. Бал реінкарнацій
Отже, Париж є домашнім автосалоном для французьких брендів. Тому не дивно, що найбільші і найзмістовніші експозиції тут були у Renault та Peugeot-Citroen. Але цього року не тільки вони дивували відвідувачів.
Хто звик дивитися огляди автосалонів у форматі відео – пропонуємо погляд на Париж від каналу MeGoElectric UA
Почнемо наш огляд з Renault, яка представила довгоочікувану новинку в ретрофутурістичному стилі – Renault 4. Фото для AUTO-Consulting люб’яхно надав Сергій Селіванік.
Renault 4 відтепер це електромобіль у стилістиці кросоверу і пропонує до 400 км запасу ходу.
Peugeot показав електричну версію кросовера 408 та вже ще більш витривалі версій компактного SUV 3008 та середньо розмірного кросоверу 5008.
Citroen дивував вже серійними CITROЁN C4 та CITROЁN C4 X. Автомобілі отримали змінений дизайн та покращений салон, а також сучасні бензиново-електричні гібридні двигуни. Стилістика у новинок від Citroen – вже витримана у новому фірмовому стилі.
Побачили ми у Парижі і яким буде новий Citroen C5 Aircross. Так, електричним, але ще й зовсім не схожим на попередника.
Італійці теж вирішили продемонструвати у Парижі свої новинки. Серед них і компактний кросове Alfa Romeo Junior, а також нова реінкарнація культової Alfa Romeo 33 Stradale. І знову, як і багато років тому витонченне купе «трента тре» — так італійською треба називати новинку, змушує частіше битися серце.
Вражала електричним майбутнім і BMW, яка вже давно взяла курс на електрифікацію. А от Ford лише нещодавно збагнув про цей напрямок, але вже встиг розробити теж колишню культову модель – Capri. Але на відміну від купе 80-х, тепер це електричний кросовер, який буде вироблятися на надсучасному заводу у Кельні.
Взагалі, ви помітили скільки разів AUTO-Consulting вже згадував про реінкарнацію? Так, автовиробники, ніби змовившись, привезли до Парижу саме нові трактування своїх колишніх культових моделей. Ніби це було свято «колишнії легенд».
Але були тут і нові культові авто. Наприклад, Tesla вирішила показати європейцям свій Cybertruck, а заодно і повідомити про майбутні плани щодо Європи.
Не робили ставку на минулі легенди і у Skoda, яка просуває свою новинку – Elroc, та й китайським виробникам поки що нема на що спиратися в минулому. Але це не зупинило їх від атаки на Париж.
Отже, у майбутні роки ми будемо спостерігати протистояння колишніх легенд з новими завойовниками. Чи витримає європейський автопром цей натиск? – скоро побачимо. Але головною темою в колуарах парижського автосалону були нові підвищені мита на китайські електромобілі. «Легенди», навіть реінкарновані, потрібно захищати. Краще за муром високих мит.
От таким був Париж зразку 2024 року. За фото дякуємо Сергію Селіванику.
Найяскравіші прем`єри Паризького автосалону MONDIAL DE L`AUTO 2022
Поиск
Подобные статьи
Zeekr анонсував електрокар з розгоном до 100 кмгод менше 3 с
При цьому установка двомоторного ліфтбека вже в...Lamborghini Urus розпродали до 2026 року
Urus приніс справжній успіх для Lamborghini з м...У Казахстані почнуть збирати Skoda Kodiaq
Новий кросовер розширить модельний ряд Skoda мі...Новий PEUGEOT E-5008 здобув «Золоте кермо 2024» в категорії великих сімейних автомобілів
Крістіан Дітш (Christian Dietsch), керуючий дир...Чи можливо в Україні придбати автомобіль онлайн під ключ? Кейс українського автохолдингу
А як бути у випадку з автомобілем? Це не якісь ...