Головні тренди виставки Комунтех 2023
Головний тренд цьогорічної виставки – курс на локалізацію виробництва в Україні. Більшість операторів готуються до жорсткої конкуренції у майбутніх тендерах, де буде враховуватись ступінь локалізації. Тому імпортних надбудов цього року демонстрували вже менше.
Подій та новинок на виставці теж вистачало. Саме на Комунтех-2023 стало відомо про ліцензійну угоду з виробництва в Україні сміттєвозів Hidro-Mak. Тристороння угода між Hidro-Mak, Автек та «Спецмаш» передбачає виробництво в Україні за ліцензією турецького виробника сміттєвозів на потужностях підприємства «Спецмаш». Мова йде про сміттєвози с заднім завантаженням на 10, 15 та 22 м3. Виробництво їх вже стартувало у вересні 2023 року, а на 2024 рік заплановано вже вийти на 50 одиниць у місяць. Це дасть змогу Hidro-Mak утримувати лідируючі позиції на українському ринку, а «Спецмаш» завантажити потужності і отримувати конкурентну перевагу. Звісно, що головним оператором цього типу сміттєвозів буде «Автек», який запропонує їх, як на шасі Ford Trucks так і Foton.
Ще один тренд виставки – розширення пропозиції повнопривідних вантажівок. Так, нові рішення запропонував «Альфатекс», який представив на виставці Dayun 4×4. Цікавий повнопривідний автобус Dongfeng представив «Зернотрейд», у виконанні для військових.
З’явилися і нові гравці на ринку. Дуже гучно про себе заявила компанія Win Tech Solutions, яка стала дистриб’ютором виробника Viva з Кременчуга. Компанія робить ставку на спецтехніку на шасі Renault Trucks та JAC, яку планує забудовувати саме українськими кузовами. І перші такі машини вже дебютували на виставці, а взагалі у Win Tech Solutions вже є пропозиція на більше 50 спецавтомобілів.
Потужно виглядала і компанія «Авто-регіон», яка пропонує вантажні автомобілі Daewoo Trucks. З минулої виставки Daewoo Trucks вже встигли випробовати і військові, і ДСНС і комунальні служби. На виставці дебютувала нова модель Daewoo Maximus 2126 з повністю нової кабіною та збільшеною на 2,5 т вантажопідйомністю. Крім того, Daewoo Trucks анонсує появу 10-тонною новинки Dexen.
Новинку було презентовано і у 20-тонному сегменті. Це — JAC N200 від «Будшляхмаш» з новою кабіною, новим сучасним інтер’єром і новими можливостями. Також нову модель представив і «Альфатекс» — це Dayun N6H.
Вперше побачили відвідувачі і нового виробника самоскидів ARSI Truck, який забудував легку вантажівку JAC N120. До речі, легка серія вантажівок JAC також оновилася, тепер виглядає більш сучасно, отримала збільшені колеса і більше відповідає українським вимогам.
Були на виставці і новинки автокранів, автовишки та інша підйомна техніка. Відмітимо 16-тонний автокран Zoomlion з висотою стріли 37 м, який пропонує компанія ТДС.
Крім того, на виставці все частіше з’являється електрична техніка, яку теж вже починають використовувати комунальні служби. Про це ми розкажимо окремо.
AUTO-Consulting готує детальний огляд новинок цієї виставки. А поки подівіться відео огляд головних прем’єр.
Сьогодні стартували спеціалізовані виставок ДОРТЕХЕКСПО та КОМУНТЕХ
Поиск
Подобные статьи
Mitsubishi планує «електризувати» весь модельний ряд до 2035 року
Йдеться не лише про акумуляторні електромобілі,...В Туреччині стартують продажі національного електрокара TOGG
Постачання перших електромобілів почнеться з кі...Депутати хочуть ще спростити ввезення автомобілів в Україну
У законопроєкті №9058 передбачено внесення змін...Ford скоротить ще 1 тис. співробітників у Європі
Зараз на заводі в іспанському Альмусафесі працю...Український бронеавтомобіль «Новатор» витримав хвилю осколків від «Граду»
«Українська Бронетехніка» виклада фот...