Херсонські вогнеборці отримали пожежне авто

by / Пятница, 27 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Кожен з них перерахував зі свого бонусного рахунку PRIDE ту кількість бонусів, яку хотів спрямувати на добру справу. WOG конвертував їх у гривні та перевів на рахунок Благодійного проєкту «Українські Вогнеборці» для закупівлі пожежного автомобіля.

«Українці від Шегині до Харкова, від Ізмаїла до Чернігова прагнули підтримати херсонських вогнеборців та рятувальників, оскільки розуміли, що Херсон – одне із міст, яке регулярно зазнає ворожих обстрілів. У результаті цього виникають пожежі та руйнування, що спричиняють загибель людей.

Від кількох до 2 227 гривень бонусами, саме стільки склали найменший та найбільший донати клієнтів нашої мережі. Всього за 24 дні вони зібрали потрібних 1 730 000 грн на закупівлю пожежного авто. Ми ж укотре пересвідчилися в неймовірній згуртованості та прагненні українців підтримати тих, хто цього потребує», – зазначив Геннадій Карлінський, директор з маркетингу мережі АЗК WOG.

«Щиро дякуємо Благодійному проєкту «Українські Вогнеборці» та мережі WOG за ініціативу, а її клієнтам за те, що відгукнулися та долучилися до збору. Ми маємо велику потребу в поповненні автопарку, оскільки під час окупації Херсонської області втратили чимало спецтехніки. Саме завдяки вам до нього додався пожежний автомобіль, який конче нам потрібен. Він дасть змогу ліквідовувати пожежі та рятувати людські життя», – підсумував Юрій Гатілов, перший заступник начальника Головного управління ДСНС України у Херсонській області.

«Добробонуси» – це проєкт, який дає можливість зробити допомогу захисникам та рятувальникам доступною і простою звичкою. Влітку за цією ж механікою спільно з Благодійним фондом Сергія Притули зібрали 2,5 млн грн, які спрямували на закупівлю трьох спеціалізованих евакуаційних машин для підрозділів ЗСУ.

У WOG не втомлюються дякувати клієнтам, які долучаються до проєкту й спрямовують накопичені бонуси на добрі справи. В такий спосіб відбувається підтримка ініціатив, що мають на меті зберегти життя людей. До речі, саме цей напрям є одним із ключових для компанії з перших днів великої війни. На початку березня WOG спільно з фондом Андрія Хливнюка запустив проєкт зі збору коштів на безпілотники – «MEGAКАВА донатить на ”крила”». Цього разу донатитиме компанія з власного прибутку.

TOP