Hyundai випустив 100 млн. автомобілів по всьому світу
На знак вдячності за непохитну підтримку та довіру своїх клієнтів, компанія передала свій 100-мільйонний автомобіль IONIQ 5, як і перший, безпосередньо клієнту. Під час спеціальної церемонії передачі автомобіль зійшов з конвеєра остаточної перевірки в транспортному центрі заводу в Ульсані. На заході також відбувся святковий показ, присвячений «100 мільйонам і 1», що символізує прагнення Hyundai Motor зробити ще один крок вперед, взявши за основу свої минулі досягнення.
«Досягнення глобального сукупного виробництва в 100 мільйонів автомобілів є важливим здобуттям, яке стало можливим завдяки нашим клієнтам по всьому світу, які обрали і підтримали Hyundai Motor з самого початку, — сказав Джей Хун Чхан, президент і генеральний директор Hyundai Motor Company. Прийняття сміливих викликів та постійне прагнення до інновацій дозволили нам досягти швидкого зростання і дадуть нам змогу зробити «ще один крок вперед» до ще 100 мільйонів одиниць, щоб змінити правила мобільності».
Завод в Ульсані, який розпочав роботу в 1968 році, має важливе історичне значення як «місце народження корейської автомобільної промисловості». Зокрема, у 1975 році завод випустив першу серійну незалежну модель Pony. Ульсанський завод є центральним пунктом електрифікації, і на цьому ж заводі компанія засновує спеціалізоване виробництво електроавтомобілів.
«Кожен працівник Hyundai Motor своєю наполегливою працею та самовідданістю зробив внесок у накопичення 100 мільйонів одиниць, — сказав Донг Сок Лі, президент і керівник внутрішнього виробництва Hyundai Motor Company. Ця сприятлива подія є лише першим кроком до майбутньої ери електрифікації, яку очолить Hyundai Motor».
Це історичне досягнення є наслідком постійного зростання Hyundai Motor, що сприяло запуску преміального бренду Genesis, високопродуктивного бренду N, а також представленню електроавтомобілів, таких як IONIQ 5 на основі спеціальної електричної глобальної модульної платформи (E-GMP). Глобальність внеску компанії розширилась за рахунок виробничих потужностей у Туреччині, Індії, США та Чехії, що сприяло досягненню рекордних успіхів, включаючи подолання позначки у 50 мільйонів автомобілів у 2013 році.
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...