Це частина рамкової угоди, укладеної між президентом Трампом та головою Єврокомісії Урсулою фон дер Ляєн.
Німецький автопром рухається до катастрофи
Трамп періодично критикував Європейський Союз, заявивши в лютому, що його було «створено, щоб обдурити Сполучені Штати», і критикував дефіцит торгівлі товарами США з ЄС, який у 2024 році становив 235 мільярдів доларів.
Уряди ЄС загалом заявили, що сприймають угоду як «менше зло», пам’ятаючи, що Трамп в іншому випадку мав би запровадити 30% тарифи майже на всі імпортовані товари з євроблоку.
Пропозиції ЄС також включають поступки щодо сільськогосподарської продукції, такі як нульові тарифи на картоплю, знижені ставки на помідори та квоти з нульовими або низькими тарифами на свинину, какао та піцу. З нього виключили яловичину, птицю, рис та етанол.
В чому китайські автовиробники почали випереджати навіть німецьку Трійку?
Експерти зазначають, що скасування тарифів ЄС на промислові товари зі США може мати незначний ефект, оскільки більшість із них і так не обкладаються митом, зокрема літаки, корок та генеричні ліки, звільнені від 15% тарифу, але сталь, алюміній та мідь закріплені на рівні 50%.
Однак ключовим моментом для Євросоюзу є зниження тарифів на автомобілі, що є однією з головних перемог для європейського автопрому. Законодавчу пропозицію ЄС має схвалити більшість із 27 членів ЄС та Європейський парламент, що може тривати кілька тижнів.
Куди зник бельгійський автопром? Повчальна історія





