Європейський авторинок припинив своє падіння
За 10 місяців 2024 року реєстрація нових автомобілів залишилася стабільною (+0,7%), досягнувши 8,9 млн одиниць. Ринки Іспанії (+4,9%) та Італії (+0,9%) продемонстрували позитивні результати, тоді як падіння спостерігалося у Франції та Німеччині (-2,7% та -0,4%, відповідно).
Частка ринку акумуляторно-електромобілів за жовтень 2024 року залишилася стабільною на рівні 14,4%. Обсяги з початку року впали на 4,9%, а частка ринку також впала до 13,2% з 14% минулого року.
Кількість реєстрацій гібридних автомобілів, що підключаються до електромережі, у жовтні 2024 року також знизилася на 7,2%. Цього місяця частка ринку цього типу транспортних засобів досягла 7,7%, що на 0,7 відсоткових пунктів менше порівняно з аналогічним періодом минулого року.
У жовтні 2024 року реєстрація акумуляторних електромобілів зросла на 2,4% до 124 907 одиниць . Проте обсяг ринку з початку року залишився на 4,9% нижчим, ніж за аналогічний період минулого року, а загальна частка ринку становила 14,4%. Цей спад був зумовлений насамперед значним зниженням кількості реєстрацій у Німеччині (-26,6%).
Минулого місяця кількість реєстрацій гібридних автомобілів, що підключаються до електромережі, впала на 7,2% після значного зниження у Франції (-26,9%) та Італії (-24,9%). У жовтні гібриди, що підключаються до мережі, становили 7,7% автомобільного ринку, порівняно з 8,4% минулого року. Обсяги з початку року також знизилися на 7,9% порівняно з аналогічним періодом минулого року.
У жовтні кількість гібридних і електричних автомобілів зросла на 17,5%, а частка ринку зросла до 33,3% порівняно з 28,6% у жовтні минулого року, другий місяць поспіль перевищуючи реєстрацію бензинових автомобілів.
У жовтні 2024 року продажі бензинових автомобілів загалом впали на 6,8%. Франція зазнала найрізкішого падіння, коли реєстрація впала на 32,7%, за нею йде Італія з падінням на 10,1%. Іспанія зафіксувала більш скромне зниження на 1,6%, тоді як Німеччина була єдиним великим ринком, який продемонстрував зростання, де реєстрація бензинових автомобілів зросла на 3,7%.
Зараз на бензинові автомобілі припадає 30,8% ринку, порівняно з 33,4% у тому ж місяці минулого року. Ринок дизельних автомобілів впав на 7,6%, в результаті чого частка ринку в жовтні минулого року становила 10,9%. Загалом зниження спостерігалося майже на двох третинах ринків ЄС.
Європейський авторинок продовжує спадати
Поиск
Подобные статьи
Україна може втратити найпотужнішого виробника автобусів та тролейбусів
Потужний український виробник автобусів реформу...Вигода до 50 000 грн* діє на автомобілі Mitsubishi в транзиті
Автомобілі Mitsubishi славляться своєю витривал...Українська компанія збільшить виробництво бронеавтомобілів в 2 рази
За його словами, на початку року був складний п...Енергетики Київщини отримали два брендовані міжміські автобуси TEMSA
Автобуси відповідають наступним технічним вимог...Караван зерновозів потрапив під обстріл в Одесі
На щастя, ніхто з водіїв не постраждав. А незаб...