Євросоюз запроваджує до 38% додаткового мита на китайські електромобілі

by / Вторник, 27 Август 2024 / Published in Автоновости

Різна ставка додатокового мита обумовлена різним ступенем державної підтримки, яку отримували ці виробники. І різнем ступенем співробітництва з комісією, яка проводила розслідування. Наприклад, Tesla та BMW, які співробітничали з Комісією але також постачають авто з Китаю, будуть мати додаткових 21% мита.
На країни ЄС в цьому році припало 37% експорту електромобілів з Китаю, тому підвищення мита може уповільнити цю експансію, але не зупинити її повністю. Крім того, китайські компанії активно зараз вивчають питання розміщення виробництв на теріторії ЄС, або країн, які мають зону вільної торгівліх ЄС. Вже будується завод BYD в Угорщині, перенесе виробництво у Бельгію Volvo, яка належить Geely, також частково повернеться і MG.
Інші китайські автовиробники зараз активно шукають локації для розміщення власних виробництв, розрахованих на експорт до ЄС. Тому з часом, ефект від підвищених мит буде скорочуватися, а китайська присутність — зростати.
Але й такий крок дасть результат. Бо перед цим мито у 100% на китайські електромобілі запровадили США, Туреччина і не бажають їх бачити у Південній Кореї, Індії та Японії. Тобто, всі головні авторинки закриваються від прямого китайського імпорту. Китайська асоціація легкових автомобілів виглядала менш стурбованою.
«Попередні тарифи ЄС в основному відповідають нашим очікуванням і становлять в середньому близько 20%, що не вплине на більшість китайських компаній», — заявив генеральний секретар CPCA Цуй Дуншу.
«Ті, хто експортує електромобілі китайського виробництва, у тому числі Tesla, Geely і BYD, як і раніше, мають величезний потенціал для розвитку в Європі в майбутньому», — сказав Цуй.
Зазначимо, що додаткові мита є тимчасовими і будуть діяти з 4 липня по 2 листопада — коли повинне завершитися розслідування по цій справі. Далі додаткові мита можуть стати вже постійними строком на 5 років.

TOP