INFINITI повністю оновлює бренд

by / Вторник, 03 Сентябрь 2024 / Published in Автоновости

Центральне місце в цьому процесі займає новий глобальний стиль архітектури дилерських центрів, що поєднується з оновленим логотипом бренду та новим мультисенсорним фірмовим почерком.

Новий зовнішній вигляд і відчуття надихаються японською спадщиною бренду і відображають давнє переконання INFINITI, що особистий і корисний досвід важливіше, ніж просто автомобіль.

«Оновлений зовнішній вигляд і відчуття підносять фірмовий стиль власності INFINITI та створюють основу для нової яскравої ери бренду», — зазначив Асако Хошино, виконавчий віцепрезидент Nissan Motor Co., Ltd. «Ми віримо, що справжня розкіш полягає у простоті, індивідуальності та незабутності. Ці оновлення спрямовані на забезпечення глибшого зв’язку з нашими шановними клієнтами».

Нова архітектура дилерських центрів
Нова архітектура дилерських центрів INFINTI, розроблена глобальною командою дизайнерів INFINITI, що базується в Ацугі, Японія, поєднує в собі чистий, мінімалістичний зовнішній вигляд з відкритим, наповненим світлом внутрішнім простором. Ключ до втілення в життя фірмової концепції INFINITI «Повний досвід володіння», полягає в тому, що компанія прагне запропонувати простори, які дають шановним клієнтам можливість зв’язатися і взаємодіяти з брендом.

Надихаючись філософією японського дизайну, нова архітектура віддає данину поваги багатій спадщині бренду, забезпечуючи при цьому по-справжньому захоплюючі враження для клієнтів.

Загальний дизайн втілює японську концепцію «Ма», філософію, яка передбачає наявність простору між речами. На відміну від західної концепції мінімалізму, Ма сприймає порожній простір як доповнення, що забезпечує баланс між усіма елементами.

Зовнішній вигляд фасаду має характерний глибокий карниз уздовж лінії даху, який цілеспрямовано створює тінь і контролює потрапляння прямих сонячних променів у виставковий зал. Усередині шоурум було переосмислено, щоб посилити відчуття простору і підтримати безперешкодний шлях до клієнта.

«Ми поставили перед нашою талановитою командою дизайнерів завдання створити оновлене середовище дилерських центрів, яке відображає нову еру INFINITI», — говорить Сем Сінь, генеральний директор міжнародного підрозділу бренду INFINITI.

«В результаті вийшов світлий, привітний простір, де клієнти можуть відчути продуману гостинність при взаємодії з нашим брендом».

Оновлений логотип бренду
З моменту заснування INFINITI в 1989 році логотип бренду надихався нескінченною дорогою до горизонту, відображаючи спрямованість вперед бренду, народженого, щоб кинути виклик традиціям, а також водіїв з таким же ставленням до справи.

Оновлений логотип, представлений в четвертій ітерації в історії бренду, робить більший акцент на «нескінченній дорозі» і лінії горизонту, доповнений зміненим інтервалом між знаками INFINITI, що візуально підкреслює горизонт.

«Наша мета полягала в тому, щоб тонко еволюціонувати логотип INFINITI на підтримку нової яскравої глави, яка чекає на нас попереду», — сказав Альфонсо Альбайса, старший віцепрезидент з глобального дизайну. «Роблячи особливий акцент на точці, де нескінченна дорога перетинається з горизонтом, ми демонструємо наше тверде прагнення завжди дивитися в майбутнє і відкривати нові горизонти».

Нова тривимірна емблема INFINITI буде прикрашати серійні автомобілі майбутнього, додаючи їм глибини та виражаючи динамізм, рух і потужність. Візуально фокусуючи увагу на передній частині майбутніх автомобілів INFINITI, логотип сміливо сповіщає про їх наближення за допомогою підсвічування, яке підкреслює яскраву дорогу, що веде до горизонту.

Новий мультисенсорний фірмовий почерк, що надихає
Враження завжди краще запам’ятовуються і стимулюють, якщо в них залучено більше, ніж одне почуття. На додаток до оновленої візуальної ідентичності, INFINITI сьогодні представляє новий мультисенсорний фірмовий почерк, що охоплює запахи та звуки, для створення ще одного виміру зв’язку з клієнтами.

Новий фірмовий аромат нагадує про японський ліс
Аромати можуть переносити людей до спогадів як про вже відвідані місця, так і про ті, які вони можуть тільки уявити. Щоб донести тонке відчуття Японії — джерела натхнення для INFINITI — до гостей по всьому світу, бренд анонсував новий фірмовий аромат для використання на заходах бренду, а також для додаткового розповсюдження в торгових залах.

Новий фірмовий аромат INFINITI одночасно пробуджує і заспокоює, відображаючи протилежності, що працюють в гармонії, аби створити щось набагато глибше. Аромат нагадує японський ліс з відтінками дерева хінокі (японський кипарис), сугі (японський кедр) і юзу (японський цитрус). Фірмовий аромат INFINITI створений майстром-парфумером в Японії та на 100% складається з екологічно чистих і натуральних компонентів.

Новий фірмовий звук поєднує в собі людський голос і звуки Японії
Щоб передати відчуття INFINITI через звук, сьогодні бренд випустив власний майстер-трек під назвою «Момент спокою», який послужив основою для нового звукового логотипу, а також для використання в майбутніх рекламних кампаніях бренду і в салоні автомобіля.

Звуковий логотип створює відчуття очікування, поєднуючи потужні японські музичні елементи з більш спокійними звуками для забезпечення гармонійного балансу. Барабан тайко, втілення людської продуктивності та сили, контрастує з м’яким фуріном (японським вітровим дзвіночком), інструментом, на якому грає лише вітер, щоб додати рівня спокою та витонченості. Відповідно до цінності бренду INFINITI «Людина», звук базується на жіночому голосі, що наспівує, подаючи сигнал усім органам чуття про те, що ось-ось має відбутися щось захоплююче.

Оцініть новий зовнішній вигляд і відчуття вже сьогодні
Клієнти в Досі (Катар), Монтерреї (Мексика), в центрі Лос-Анджелеса і Джорджтауні (Техас) зможуть одними з перших оцінити новий дизайн і естетику салонів INFINITI.

Оновлення інших представництв INFINITI в Америці та на Близькому Сході заплановано на кінець цього року, а згодом будуть оновлюватися і представництва по всьому світу.

TOP