IVECO успішно завершила випробування напівавтономних вантажівок
Нещодавно партнери завершили випробування важкої вантажівки IVECO з інтегрованою напівавтономною системою допомоги водієві Plus у Крефельді, Німеччина. Це були перші дорожні тести такої технології в країні. Після декількох місяців випробувань та підготовки водіїв вантажівка здійснила перевезення товарів між двома складами у Крефельді та Хеннефі.
Марко Ліккардо, головний директор із технологій та цифрових рішень Iveco Group, зазначив: «Ця успішна демонстрація є ще одним ключовим кроком на шляху до комерціалізації високотехнологічних автоматизованих рішень у логістичному секторі. Завдяки спільному пілотному проєкту ми підтвердили переваги нашої передової системи допомоги водієві в реальних умовах, покращивши безпеку, паливну ефективність та загальну продуктивність керування. Ці результати підтверджують наше переконання, що автоматизація не замінить водія, а навпаки – підвищить його роль, зменшуючи втому, підтримуючи складні маневри та створюючи безпечніше й продуктивніше робоче середовище. В Iveco Group ми віримо, що майбутнє логістики лежить в інтелектуальних, сталих та орієнтованих на людину інноваціях. Разом із нашими партнерами DSV, dm та Plus ми продовжуємо розробляти інтелектуальні транспортні рішення, що відповідають зростаючим вимогам до ефективності, сталості та добробуту водіїв у Європі та за її межами».
Шон Керріган, операційний директор і співзасновник Plus, сказав: «Ми пишаємося тим, що разом із нашими інноваційними партнерами DSV, dm та IVECO відзначаємо завершення пілотного проєкту з результатами щодо безпеки й ефективності, досягнутими завдяки нашій технології автономного водіння. Особливо знаково, що це відбулось саме у Німеччині – країні, яка активно підтримує автономні транспортні засоби. Ми з ентузіазмом готуємося до виходу на ринок вантажівок з автономним керуванням, оснащених революційною технологією від Plus, починаючи зі США, а потім і в Європі».
«Основна увага приділяється операціям між складами, оскільки технологія ідеально підходить для регулярних процесів, де доступна достатня кількість даних», – зазначив Петер Маттісен, старший директор із інновацій, мобільності та технологій вантажівок у DSV.
«Компанія dm-drogerie markt десятиліттями співпрацює з DSV для забезпечення сталих та інноваційних ланцюгів постачання. Ми з радістю підтримали цей пілотний проєкт та з нетерпінням чекаємо на подальшу співпрацю у сфері перспективних технологій», – додала Урсула Пепке, керівник відділу TKM у логістичному підрозділі dm-drogerie markt, пояснюючи причини участі в проєкті.
Пілотний проєкт підтвердив очікувані переваги, особливо щодо підвищення безпеки та надійності. «Система автономного водіння стабільно демонструвала безпечну поведінку, зокрема утримання в смузі, зміну смуги, адаптивний рух та реагування на прогнозовані дорожні ситуації».
«Для компанії dm було надзвичайно важливо побачити на практиці, як вантажівки з високим ступенем автоматизації, спільно розроблені IVECO та Plus, можуть покращити безпеку, ефективність і паливну економічність. Ми очікуємо комерційної доступності цих високотехнологічних транспортних засобів. Ми хочемо залучити більше водіїв до цієї професії, адже вже зараз в Європі бракує близько 200 000 водіїв, і цей дефіцит може зрости до 700 000 до 2028 року. Технологія автономного водіння значно покращить робоче середовище, зменшить фізичну й ментальну втому, підвищить безпеку і дозволить залучити значно більш різноманітну групу водіїв», – додав Маттісен.
Напівавтономне рішення було розроблено спільно IVECO та компанією Plus із Кремнієвої долини. Вантажівка IVECO S-Way оснащена високотехнологічною системою автономного водіння на основі штучного інтелекту від Plus, а також передовими сенсорами, такими як лідар, радар і камери, що забезпечують водієві 360-градусний огляд навколо транспортного засобу та нові способи контролю ситуації на дорозі, підвищуючи безпеку та комфорт. Технологія Plus дозволяє автоматично виконувати звичайні маневри на трасах, включаючи центрирування в смузі, зміну смуги, допомогу в заторах, зі зниженням споживання палива на приблизно 10%, що сприяє зменшенню викидів.
Майбутнє логістики: акцент на автономному керуванні
Тестування технології прокладає шлях до впровадження напівавтономних вантажівок і тестування повністю автономних транспортних рішень. Очікується, що заводські автономні вантажівки стануть комерційно доступними у США до 2027 року, а згодом і в Європі.
Водії-безпеки залишатимуться в кабіні ще певний час, доки не буде створена нова екосистема, яка, наприклад, регулюватиме процеси заряджання або заправки. Маттісен бачить у цій технології великий потенціал і ділиться поглядом на майбутнє: «Нова технологія не знищить робочі місця — навпаки, вона створить нові можливості та робочі місця. Водії отримають нові навички, щоб застосовувати свій досвід в інших сферах. Наприклад, це можуть бути центри управління, які будуть уважно контролювати та підтримувати щоденні операції. Також з’являться нові посади для проведення перевірок перед та після прибуття, а також виконання багатьох інших завдань, які досі потребують людського втручання».
IVECO відзначає 50-річчя. Історія та досягнення компанії
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...