Китайські автомобілі на відмінно проходять європейські краш-тести

by / Четверг, 29 Август 2024 / Published in Автоновости

Всі ці автомобілі отримали п’ять зірок за результатами найсуворішого тестування програми Euro NCAP. Європейські виробники не зупиняються на досягнутому: Mercedes E-Class та позашляховик Mercedes EQE отримали оцінку «дуже добре» за свої системи допомоги на дорозі Highway Assist.

На сьогоднішньому надконкурентному європейському автомобільному ринку китайські виробники прагнуть продемонструвати, що їхні автомобілі не поступаються більш відомим брендам. І сучасні електромобілі з китаю показують, що в плані безпеки вони не поступаються. Усі три автомобілі отримали найвищу оцінку Euro NCAP, і між ними майже немає відмінностей, особливо у сферах захисту дорослих та дітей при аваріях. І всі три добре оснащені вражаючим набором сучасних технологій безпеки, включаючи систему контролю смуги руху та швидкості.

В зв’язку з підвищенням температури, останнє оновлення рейтингу безпеки Euro NCAP включає дві важливі оцінки, пов’язані зі зміною погодних умов внаслідок зміни клімату. Виробникам рекомендується встановлювати систему виявлення присутності дітей (CPD), яка сигналізує водія, коли виявляє, що в автомобілі залишилася дитина або немовля. Ця система особливо важлива в спекотні літні місяці, коли автомобілі можуть перегріватися, що, ймовірно, стане більш поширеним явищем. Euro NCAP була першою організацією у світі, яка розробила технічні вимоги до систем виявлення присутності дітей і тепер регулярно оцінює їхню ефективність. Як результат, системи CPD стають все більш поширеними, і BYD Seal та Dolphin оснащені цією системою, в той час як XPENG P7 наразі не має системи виявлення присутності дітей.

Сильні шторми та раптові повені можуть створювати особливо небезпечні умови руху на дорозі та можливу жахливу ситуацію занурення автомобіля під воду. Оновлення рейтингу Euro NCAP 2023 року також включає оцінку цього сценарію. Вона складається з двох тестів: перший оцінює автоматичне розблокування дверей автомобіля після занурення під воду, а другий – тривалість функціонування електричних склопідйомників після занурення. І BYD, і Xpeng набрали певні бали в цій частині оцінки, що знову ж таки свідчить про те, що Euro NCAP заохочує суперництво, яке приносить користь покупцям автомобілів.

Але європейські автовиробники також технологічно просунуті, особливо що стосується асистованого водіння. Два автомобілі Mercedes-Benz – E-Class та позашляховик EQE – отримали оцінку «Дуже добре» в оцінках Euro NCAP перед тим, як його вимоги стануть ширшими в 2024 році.

«Конкуренція між автовиробниками є рушійною силою успіху Euro NCAP. Жоден виробник не може дозволити собі залишитися позаду, коли мова йде про безпеку, і це є мотивацією для інновацій. Нові китайські бренди вже почали діяти, розуміючи, що європейські покупці автомобілів не підуть на компроміс у питанні безпеки. Але технології розвиваються швидше, ніж будь-коли раніше, і такі сфери, як асистенти водіння, відкривають нові конкурентні можливості, а Euro NCAP гарантує, що ці нові технології будуть впроваджуватися таким чином, щоб повністю реалізувати їх переваги для безпеки,” – підсумовує Д-р Міхіель ван Ратінген, Генеральний секретар Euro NCAP.

Euro NCAP назвав самі безпечні автомобілі 2022 року

TOP