Куди поділися розкішні іномарки з Києва, які було завезено у 1945 році
Минулого разу AUTO-Consulting розповідав, про саме явище «трофейних автомобілів». З’ясували ми, за допомогою документів, що воно було масовим і санкціонованим. Як відбувалась легалізація таких авто, та скільки їх було взагалі, — також вдалося приблизно вирахувати. Детальніше про це у відеоподкасті:
Але вже через декілька років, кількість іномарок на вулицях Києва стала значно меншою. Кудись поділися всі ті розкішні Maybach, Horch, Mercedes-Benz 770 Pullmann, які свого часу вдалося зафільмувати Леоніду Гоголєву?
Цього разу Історичний Автоклуб досліджував долю кожного з відомих києвських автомобілів. Більшість з них потрапила до приватних колекцій, а згодом опинилася у Європі. Частину спіткала доля бути порізаними на металобрухт, як наприклад, броньований Mercedes-Benz 770 Pullmann. Вдалося помітити деякі екземпляри і у музеях, як от цей BMW 335.
Чому ж власники намагалися позбутися цих шедеврів світового автопрому, іноді взагалі за безцінь? Ми знайшли відповідь на це питання. Про долю києвських повоєнних розкішних іномарок і їх власників — дивіться у цьому відеоподкасті.
Поиск
Подобные статьи
ВІДІ Юнікомерс: 17 років досвіду, інновацій та відповідальності перед суспільством
На сьогодні компанія є визнаним експертом із ви...В Україні створили броньовану машину розмінування
Новинка отримала броньований кузов капотного ко...Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
BREAK & CLUTCH CLEANER – це високоякісний ...В Україні діє оновлена програма Suzuki Finance: ще вигідніші умови кредитування
Умови кредитування: — Суму кредиту до 2 5...В Україні знайшли Mitsubishi Pajero Wagon з пробігом 1 000 000 км
Власник авто, Леонід Олексійович, подорожував н...