Куди поділися розкішні іномарки з Києва, які було завезено у 1945 році
Минулого разу AUTO-Consulting розповідав, про саме явище «трофейних автомобілів». З’ясували ми, за допомогою документів, що воно було масовим і санкціонованим. Як відбувалась легалізація таких авто, та скільки їх було взагалі, — також вдалося приблизно вирахувати. Детальніше про це у відеоподкасті:
Але вже через декілька років, кількість іномарок на вулицях Києва стала значно меншою. Кудись поділися всі ті розкішні Maybach, Horch, Mercedes-Benz 770 Pullmann, які свого часу вдалося зафільмувати Леоніду Гоголєву?
Цього разу Історичний Автоклуб досліджував долю кожного з відомих києвських автомобілів. Більшість з них потрапила до приватних колекцій, а згодом опинилася у Європі. Частину спіткала доля бути порізаними на металобрухт, як наприклад, броньований Mercedes-Benz 770 Pullmann. Вдалося помітити деякі екземпляри і у музеях, як от цей BMW 335.
Чому ж власники намагалися позбутися цих шедеврів світового автопрому, іноді взагалі за безцінь? Ми знайшли відповідь на це питання. Про долю києвських повоєнних розкішних іномарок і їх власників — дивіться у цьому відеоподкасті.
Поиск
Подобные статьи
Бельгія передає Україні 80 бронеавтомобілів IVECO Lynx та 150 вантажівок Volvo
Iveco LMV (Light MultiRole Vehicle) / Lynx — по...У чому головні переваги нового тягача DAF XG+ над попередніми верcіями XF
DAF XF завжди був любимцем далекобійників, завд...Львів отримав вже сьомий трамвай виробництва Electron
За процедурою новий трамвай має пройти обкатку,...Узбекістан закупить 800 автобусів Yutong
Таким чином, Узбекистан отримає великий парк ел...Український виробник автовишек анонсував на цей рік оновлену гаму моделей
Автовишки «Техкомплекту» відіграли ва...