Lamborghini представила 800-сильний кросовер і перевершила конкурентів
Lamborghini Urus SE легко відрізнити від Urus S і Urus Performante, хоча двигун тут колишній — «бітурбовсімка» 4.0, налаштована на віддачу 620 кінських сил і 800 Нм моменту, що крутить. Допомагає ДВС інтегрований у восьмидіапазонний автомат електромотор (192 л.с., 483 Нм), тому комбінована віддача досягає 800 сил та 950 Нм.
Дивно, що на динаміці така істотна надбавка потужності практично не позначилася. Гібридний Urus SE лише на 0,1 секунди швидше за Urus S (3,4 c замість 3,5) у розгоні до ста і на 1,3 секунди — при прискоренні з нуля до 200 кілометрів на годину (11,2 с проти 12, 5). Максимальна швидкість — 312 кілометрів на годину, тоді як у Urus S обмежувач спрацьовує на 305. Натомість гібрид викидає у повітря на 80 відсотків менше шкідливих речовин і без запуску ДВЗ проїжджає близько 60 кілометрів. Тягова батарея розміщена в підполі багажника та має ємність 25,9 кіловат-години.
Силова установка Urus SE може працювати в 11 режимах – таку кількість отримують шляхом комбінування шести штатних профілів та чотирьох так званих Electric Performance Strategies (стратегій електричної продуктивності): EV Drive, Hybrid, Performance та Recharge. Від вибору режиму залежить дорожній просвіт, який регулюється в діапазоні 15-75 мм. Зрозуміло, вся мехатроніка на Urus SE перекалібрована з урахуванням нових вступних, а різниця між пресетами зроблена більш очевидною.
Поиск
Подобные статьи
MAN запустив у виробництво останнє покоління дизельних двигунів. Далі тільки електрика
Генеральний директор MAN Олександр Власкамп зая...Який зараз вигляд має автопарк ЗСУ: мотоцикли, багі, бронемашини, MRAP
За інформацією Головного управління забезпеченн...Новий автобус «Історик» був розроблений та випускається в Сумах
Виробництво нового шкільного автобусу організов...Із заводу KIA вкрали 900 двигунів
Виявити нестачу такої великої кількості виробів...Toyota планує представити компактний Land Cruiser Mini
Відомо, що компактний кросовер матиме довжину б...