MAN запустив у виробництво останнє покоління дизельних двигунів. Далі тільки електрика
Генеральний директор MAN Олександр Власкамп заявив, що до 2030 року кожен другий автомобіль марки має стати електромобілем. Однак ефективні двигуни внутрішнього згоряння будуть потрібні ще довго, тому в Нюрнберзі інвестують обидві технології. Наприклад, у виробництво дизелів MAN D30 вклали 250 мільйонів євро. Автовиробник обіцяє «нові стандарти з погляду витрати палива та викидів діоксиду вуглецю».
Дизельні двигуни лінійки D30 замінять серії D26 та D15. Передбачено шість рівнів продуктивності від 380 кінських сил та 2100 Нм крутного моменту до 560 кінських сил та 2800 Нм. За оцінками MAN, 40-тонні сідельні тягачі TGX з новим дизелем на п’ять відсотків економічніші за попередників і виділяють на п’ять відсотків менше діоксидів вуглецю.Збирати дизелі D30 планують три зміни. Потужність заводу дозволяє випускати близько 50 тисяч двигунів щорічно. Планів на наступне покоління дизелів немає, проте життєвий цикл моторів на «важкому» паливі прес-служба MAN не вказує навіть приблизно.
Поиск
Подобные статьи
Volkswagen впроваджує нову стратегію найменування моделей
Томас Шефер, генеральний директор бренду Volksw...На виставці IAA MOBILITY 2025 у Мюнхені буде представлений і український стартап
Раніше ми вже розповідали про їх легкий вантажн...У серпні відбувся корінний злам на українському авторинку
Що було драйвером повернення до зростання автор...В Україні почали забудовувати автопаливозаправники на шасі ще одного бренду
Виготовили 4 нові односекційні автоцистерни міс...В Україні офіційно дебютував електричний пікап JAC T9 EV
Виставка «Електроспектива» – це уніка...